Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1981
Назва: | Motivation, Attitude and Effort towards Learning English: The Case of Mutah University Jordanian Male and Female Sudents |
Інші назви: | Мотивація, аттітюди і прагнення у вивченні англійської мови: приклад студентів і студенток йорданської національності в університеті «Мутах» Motiváció, attitűd és törekvések az angoltanulásban: a Mutah Egyetem jordán nemzetiségű férfi és női hallgatóinak példája |
Автори: | Alkhrisheh Hazim Taisir Dayij |
Ключові слова: | motivation;Learning English;Mutah University;Jordan |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola-"RIK-U" Kft. |
Вид документа: | dc.type.note |
Бібліографічний опис: | In Limes: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2020. VII. évfolyam, 1. kötet. pp. 247-251. |
Серія/номер: | A II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve;VII. évfolyam, 1. kötet |
Короткий огляд (реферат): | Abstract. Our study aims to
investigate the level and type
of motivation as well as the
level of proficiency. In this
respect, our hypothesis is that
female learners of L2 are better achievers than male learners of L2. The study will also
investigate the relationship
between ‘motivation, attitude
and effort’ and ‘gender’ on
one hand, and the relationship between ‘motivation, attitude the attitude effort’ and
‘proficiency’ on the other. In
addition to quantitative data
collection methods (questionnaires and tests), qualitative
data collection methods will
also be used (interviews) to
explore these relationships. Резюме. Наша стаття має на меті дослідити рівень і тип мотивації, а також рівень кваліфікації людей, які вивчають другу мову. Наша гіпотеза полягає в тому, що жінки, які вивчають L2, є успішнішими, ніж чоловіки, що також вивчають L2. Дослідження також простежує взаємозв'язок між «мотивацією, ставленням та зусиллям» та «статтю», з одного боку, та взаємозв'язок між «мотивацією, ставленням та зусиллям» і «знанням» з іншого боку. При зборі даних, окрім кількісних методів (анкети та тести), будуть використовуватися також і якісні методи збору даних (інтерв'ю) для вивчення цих відносин та взаємозв’язків. A tanulmány célja a motiváció szintjének és típusának, valamint a nyelvtudás szintjének vizsgálata. Kiinduló kutatási hipotézisünk az, hogy az L2 (másodnyelv) női tanulói jobban teljesítenek, mint az L2 férfi tanulói. A tanulmány egyrészt megvizsgálja a „motiváció, a hozzáállás és az erőfeszítés”, valamint a (társadalmi) „nem” (gender) közötti kapcsolatokat, másrészt a „motiváció, a hozzáállás és az erőfeszítés” és a „jártasság” közötti összefüggést. A mennyiségi adatgyűjtési módszerek (kérdőívek és tesztek) mellett kvalitatív adatgyűjtési módszereket (interjúk) is alkalmaz a kutatás e kapcsolatok és összefüggések feltárására. |
Опис: | https://kmf.uz.ua/wp-content/uploads/2021/10/limes-2020-issue-vii_volume-1.pdf https://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/bibBRF00008905 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1981 |
ISSN: | 2411-4081 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Limes |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Alkhrisheh_H_T_Motivation_Attitude_and_Effort_towards_Learning_English_2020.pdf | In Limes: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2020. VII. évfolyam, 1. kötet. pp. 247-251. | 479.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons