Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2007
Назва: | Possible Ways of Integrating Digital Technologies and the Internet into EFL Instruction |
Інші назви: | Можливі способи використання цифрових технологій та Інтернету при вивченні англійської мови A digitális technológiák és az internet használatának lehetséges módjai az angol nyelv oktatásában |
Автори: | Váradi Krisztián Вараді Крістіян |
Ключові слова: | digital technologies;Web 2.0;foreign language teaching |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola-"RIK-U" Kft. |
Вид документа: | dc.type.researchStudy |
Бібліографічний опис: | In Limes: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2020. VII. évfolyam, 2. kötet. pp. 209-223. |
Серія/номер: | A II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve;VII. évfolyam, 2. kötet |
Короткий огляд (реферат): | Abstract. Teaching English as
a foreign language (EFL) has undergone various changes in the last
decades (smartphones, notebooks,
tablet PCs, Web 2.0 technologies,
online dictionaries). In the given
research, foreign language teaching and learning were studied with
the help of three different methods:
interviews with secondary school
teachers, questionnaires with secondary school pupils in Beregszász,
and online questionnaires among
institute and university students. We
can observe from the research findings that teachers should consider
using technology more often in their
lessons, so the process of teaching
would be more successful. The situation is further complicated by the
fact that Transcarpathian secondary
schools lack the necessary amount
of digital devices, because they do
not receive enough financial support
from the state. Резюме. За останні десятиліття вивчення англійської мови пройшло через значні зміни (смартфони, ноутбуки, планшети, Веб 2.0 технології, он-лайн словники). За допомогою трьох дослідницьких методів ми проаналізували можливості вивчення та викладання іноземної мови: інтерв’ю із вчителями закарпатських шкіл, опитування берегівських старшокласників, он-лайн анкетування студентів інституту та університету. Результати дослідження свідчать, що процес викладання був би успішнішим, якби вчителі частіше використовували на уроках сучасні технології. Ситуацію ускладнює те, що державне фінансування закарпатських шкіл недостатнє для закупівлі всього необхідного цифрового обладнання. Az angol mint idegen nyelv tanítása folyamatos változásokon ment át az utóbbi évtizedekben (okostelefonok, notebookok, táblagépek, Web 2.0 technológiák, online szótárak). Három kutatási módszer segítségével vizsgáltam meg az idegennyelvtanítás és -tanulás jelenségét: középiskolai tanárokkal készített interjúk, kérdőíves felmérés beregszászi középiskolásokkal, valamint online kérdőíves felmérés főiskolai és egyetemi hallgatókkal. A kutatás eredményeit figyelembe véve az oktatási folyamat sikeresebben valósulna meg, ha a tanárok a technológiai eszközöket gyakrabban alkalmaznák. A jelen helyzetet nehezíti, hogy a kárpátaljai középiskolákban hiány van a technológiai eszközökből, mivel nem részesülnek megfelelő anyagi támogatásban az állam részéről. |
Опис: | https://kmf.uz.ua/wp-content/uploads/2021/10/limes-2020-issue-vii_volume-2.pdf https://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/bibBRF00008907 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/2007 |
ISSN: | 2411-4081 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Limes |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Varadi_K_Possible_Ways_of_Integrating_Digital_Technologies_2020.pdf | In Limes: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2020. VII. évfolyam, 2. kötet. pp. 209-223. | 568.19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons