Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2031
Назва: A felsőoktatás nemzetköziesedésének két dimenziója
Автори: Kőmíves Péter Miklós
Ключові слова: egyetem;oktató;hallgató;nemzetköziesedés
Дата публікації: 2019
Видавництво: II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola-"RIK-U" Kft.
Вид документа: dc.type.researchStudy
Бібліографічний опис: In Limes: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2019. VI. évfolyam. pp. 239-248.
Серія/номер: A II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve;VI. évfolyam
Короткий огляд (реферат): A felsőoktatás nemzetköziesedése egyike napjaink leginkább aktuális oktatási trendjeinek. Jelen cikk célja, hogy a felsőoktatás nemzetköziesedésének számos aspektusa közül kettőt, a hallgatói és az oktatói mobilitást elemezze a rendelkezésre álló, elsősorban nemzetközi források feldolgozása útján. A hallgatói mobilitás a szélesebb közvélemény számára is igen látványos módon alakítja át a magyar felsőoktatás rendszerét. A külföldi hallgatók jelen vannak a befogadó országokban, így Magyarországon is, ami jótékony hatással van nemcsak a felsőoktatási rendszerre, hanem a gazdaságra is. Nem szabad megfeledkezni ugyanakkor arról sem, hogy a külföldi tanulmányok megkezdése egyfajta migrációs döntés is. Az oktatói mobilitás célja elsősorban a tudás áramlásának biztosítása, a kapcsolati háló bővítése és az oktatók nyelvismeretének fejlesztése. Az oktatók mobilitása elősegíti a felsőoktatási intézmények nemzetközi beágyazottságának mértékét is.
Резюме. Інтернаціоналізація вищої освіти – одна з найактуальніших освітніх тенденцій на сьогодні. Метою цієї статті є аналіз двох аспектів інтернаціоналізації вищої освіти, а саме: мобільності студентів та викладачів шляхом опрацювання наявних, в першу чергу міжнародних, джерел. Мобільність студентів значно реформує угорську систему вищої освіти навіть з точки зору широкої громадськості. Іноземні студенти живуть та навчаються у країнах, що беруть участь у програмах мобільності, серед яких і Угорщина, що позитивно впливає не лише на систему вищої освіти, але й на економіку. У той же час потрібно пам’ятати, що початок навчання за кордоном – це своєрідне міграційне рішення. Основна мета ж мобільності викладачів – забезпечення потоку знань, розширення професійних взаємовідносин та вдосконалення мовних навиків. Мобільність викладачів також сприяє розвитку міжнародних відносин вищих навчальних закладів.
Опис: https://kmf.uz.ua/wp-content/uploads/2021/02/limes-2019_tom-vi_vi-evfolyam.pdf
https://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/bibBRF00008405
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/2031
ISSN: 2411-4081
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Limes

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Komives_P_M_A_felsooktatas_nemzetkoziesedesenek_ket_dimenzioja_2019.pdfIn Limes: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2019. VI. évfolyam. pp. 239-248.572.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons