Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2060
Назва: Педагогічні аспекти діяльності дитячих інструментальних ансамблів
Автори: Кіш Юліанна
Kiss Julianna
Ключові слова: дитячий інструментальний ансамбль;педагогічні аспекти;концертна діяльність;ансамбль
Дата публікації: 2018
Видавництво: II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola-"RIK-U" Kft.
Вид документа: dc.type.researchArticle
Бібліографічний опис: In Limes: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2018. V. évfolyam. pp. 97-104.
Серія/номер: A II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve;V. évfolyam
Короткий огляд (реферат): Резюме. У статті обґрунтовуються потенційні можливості використання ансамблевого способу роботи у вивченні інструментального виконання, аналізуються особливості ансамблю акордеоністів.
A tanulmány elemzi a hangszeres együttesekben való részvétel hatását a tanuló zenei fejlődésére, rámutat a zenekari és a kisebb együttesekben folyó pedagógiai munka különbségeire. A tanulmány bemutatja a koncerttevékenység szerepét a kollektív zenélés folyamatában. Áttekinti a hangszeres együttesekkel való munka módszertani sajátosságait, konkrét tevékenységformákat és tanóratípusokat vonultatva fel azok részletes elemzésével.
Опис: https://kmf.uz.ua/wp-content/uploads/2021/02/limes-2018_tom-v_v-evfolyam.pdf
https://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/bibBRF00008404
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/2060
ISSN: 2411-4081
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Limes

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kiss_J_Pedahohichni_aspekty_diialnosti_dytiachykh_instrumentalnykh_2018.pdfIn Limes: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2018. V. évfolyam. pp. 97-104.522.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons