Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2102
Title: Részvényár előrejelzés neuro-fuzzy modell alkalmazásával, pénzügyi-számviteli mutatószámok felhasználásával
Other Titles: Прогнозування курсу акцій за допомогою нейронечіткої моделі з використанням фінансово-облікових показників
Forecasting the share price using a fuzzy model with financial and accounting indicators
Authors: Gáspár Sándor
Sandor Gaspar
Thalmeiner Gergő
Gergo Talmeiner
Csesznik Zoltán
Zoltan Chesnik
Zéman Zoltán
Zoltan Zeman
Keywords: részvényár előrejelzés;neuro-fuzzy modell
Issue Date: 2022
Publisher: Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ-ФОП Сабов А. М.
Type: dc.type.conferenceAbstract
Citation: In Черничко Степан et al. (ред. кол.): Вплив обліку та фінансів на розвиток економічних процесів. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 25-річчю Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ (м. Берегове, 15 червня 2022 р.). Берегове-Ужгород, Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ-ФОП Сабов А. М., 2022. с. 83-84.
Description: https://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/bibBRF00009519
URI: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/2102
ISBN: 978-617-7798-95-7
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Appears in Collections:A számvitel és pénzügy tudományok hatása a gazdasági folyamatok fejlődésére, 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gaspar_S_Thalmeiner_G_Reszvenyar_elorejelzes_neuro_fuzzy_modell_alkalmazasaval_2022.pdfIn Черничко Степан et al. (ред. кол.): Вплив обліку та фінансів на розвиток економічних процесів. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 25-річчю Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ (м. Берегове, 15 червня 2022 р.). Берегове-Ужгород, Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ-ФОП Сабов А. М., 2022. с. 83-84.2.64 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons