Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/219
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Врабель Томаш | uk |
dc.contributor.author | Tomash Vrabel | en |
dc.contributor.author | Vrábely Tamás | hu |
dc.date.accessioned | 2020-10-09T13:18:01Z | - |
dc.date.available | 2020-10-09T13:18:01Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | In Lucas Koenig (ed.): Perspectives of science and education. Proceedings of the 10th International youth conference 21st june 2019. New York, Accent Graphics Communications & Publishing, 2019. pp. 109-113. | en |
dc.identifier.isbn | 978-1-77192-403-0 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/219 | - |
dc.description.abstract | Резюме. Стаття присвячена опису найбільш актуальних синтаксичних конструкцій президентського дискурсу. Автор досліджував найбільш частотні синтаксичні засоби експресивізації американського президентського дискурсу й виявив їх здатність здійснювати не тільки актуалізуючий, але й маніпулятивний вплив на свідомість мас, що робить їх невід’ємною частиною президентського дискурсу, націленого на здійснення ефективного мовленнєвого впливу на свідомість масового адресата. | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Accent Graphics Communications & Publishing | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | дискурс | uk |
dc.subject | паралельні конструкції | uk |
dc.subject | паралелізм | uk |
dc.subject | антитеза | uk |
dc.subject | прагматичний ефект | uk |
dc.title | Синтаксичні особливості американського президентського дискурсу | en |
dc.type | dc.type.conferenceAbstract | en |
Appears in Collections: | Vrábely Tamás |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Vrabely_T_Syntaksychni_osoblyvosti_amerykanskoho_prezydentskoho_dyskursu_2019.pdf | In Lucas Koenig (ed.): Perspectives of science and education. Proceedings of the 10th International youth conference 21st june 2019. New York, Accent Graphics Communications & Publishing, 2019. pp. 109-113. | 286.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License