Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/219
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВрабель Томашuk
dc.contributor.authorTomash Vrabelen
dc.contributor.authorVrábely Tamáshu
dc.date.accessioned2020-10-09T13:18:01Z-
dc.date.available2020-10-09T13:18:01Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationIn Lucas Koenig (ed.): Perspectives of science and education. Proceedings of the 10th International youth conference 21st june 2019. New York, Accent Graphics Communications & Publishing, 2019. pp. 109-113.en
dc.identifier.isbn978-1-77192-403-0-
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/219-
dc.description.abstractРезюме. Стаття присвячена опису найбільш актуальних синтаксичних конструкцій президентського дискурсу. Автор досліджував найбільш частотні синтаксичні засоби експресивізації американського президентського дискурсу й виявив їх здатність здійснювати не тільки актуалізуючий, але й маніпулятивний вплив на свідомість мас, що робить їх невід’ємною частиною президентського дискурсу, націленого на здійснення ефективного мовленнєвого впливу на свідомість масового адресата.uk
dc.language.isouken
dc.publisherAccent Graphics Communications & Publishingen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectдискурсuk
dc.subjectпаралельні конструкціїuk
dc.subjectпаралелізмuk
dc.subjectантитезаuk
dc.subjectпрагматичний ефектuk
dc.titleСинтаксичні особливості американського президентського дискурсуen
dc.typedc.type.conferenceAbstracten
Appears in Collections:Vrábely Tamás

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vrabely_T_Syntaksychni_osoblyvosti_amerykanskoho_prezydentskoho_dyskursu_2019.pdfIn Lucas Koenig (ed.): Perspectives of science and education. Proceedings of the 10th International youth conference 21st june 2019. New York, Accent Graphics Communications & Publishing, 2019. pp. 109-113.286.88 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons