Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/225
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTomash Vrabelen
dc.contributor.authorVrábely Tamáshu
dc.contributor.authorВрабель Томашuk
dc.date.accessioned2020-10-09T13:40:06Z-
dc.date.available2020-10-09T13:40:06Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationIn Ващук Ф. Г. (гол. ред.): Міжнародний науковий вісник. Збірник наукових статей за матеріалами XXV Міжнародної науково-практичної конференції, Ужгород – Кошице – Мішкольц, 27 – 30 листопада 2012 року. Випуск 6 (25). Ужгород, ЗакДУ, 2013. с. 178-180.en
dc.identifier.issn2218-5348-
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/225-
dc.description.abstractРезюме. У статті розглядаються методи модернізації професійної підготовки викладачів англійської мови. Виділено чотири основні групи навичок: конструктивні, організаційні, комунікативні й гностичні. Автор доходить висновку, що головною вимогою щодо вибору методів є організація навчального процесу як серії досліджень, у яких студент набуває знань і навичок самостійної роботи, цим самим посилюючи емоційне сприйняття для самовираження і творчої діяльності майбутніх викладачів англійської мови.uk
dc.description.abstractAbstract. In the industrial civilization language education was mainly a translator of knowledge and traditions of culture; in the informational civilization, however, it ought to become a mediator in acquiring knowledge, i.e. it should not only give ready knowledge, but also teach how to obtain, find and apply it in practice. To start training would-be teachers of English for a modern world we are to integrate up-to-date computer and communication technologies as well as practice into the syllabus on all the levels of professional training of teachers, especially in higher educational institutions.en
dc.language.isoenen
dc.publisherЗакДУen
dc.relation.ispartofseriesВипуск 6 (25)-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectProfessional Trainingen
dc.subjectwould-be teacheren
dc.subjectEnglish languageen
dc.titleProfessional Training of Would-be Teachers of Englishen
dc.typedc.type.articleen
Appears in Collections:Vrábely Tamás

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vrabely_T_Professional_Training_of_Would_be_Teachers_of_English_2013.pdfIn Ващук Ф. Г. (гол. ред.): Міжнародний науковий вісник. Збірник наукових статей за матеріалами XXV Міжнародної науково-практичної конференції, Ужгород – Кошице – Мішкольц, 27 – 30 листопада 2012 року. Випуск 6 (25). Ужгород, ЗакДУ, 2013. с. 178-180.292.1 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons