Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/225
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Tomash Vrabel | en |
dc.contributor.author | Vrábely Tamás | hu |
dc.contributor.author | Врабель Томаш | uk |
dc.date.accessioned | 2020-10-09T13:40:06Z | - |
dc.date.available | 2020-10-09T13:40:06Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | In Ващук Ф. Г. (гол. ред.): Міжнародний науковий вісник. Збірник наукових статей за матеріалами XXV Міжнародної науково-практичної конференції, Ужгород – Кошице – Мішкольц, 27 – 30 листопада 2012 року. Випуск 6 (25). Ужгород, ЗакДУ, 2013. с. 178-180. | en |
dc.identifier.issn | 2218-5348 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/225 | - |
dc.description.abstract | Резюме. У статті розглядаються методи модернізації професійної підготовки викладачів англійської мови. Виділено чотири основні групи навичок: конструктивні, організаційні, комунікативні й гностичні. Автор доходить висновку, що головною вимогою щодо вибору методів є організація навчального процесу як серії досліджень, у яких студент набуває знань і навичок самостійної роботи, цим самим посилюючи емоційне сприйняття для самовираження і творчої діяльності майбутніх викладачів англійської мови. | uk |
dc.description.abstract | Abstract. In the industrial civilization language education was mainly a translator of knowledge and traditions of culture; in the informational civilization, however, it ought to become a mediator in acquiring knowledge, i.e. it should not only give ready knowledge, but also teach how to obtain, find and apply it in practice. To start training would-be teachers of English for a modern world we are to integrate up-to-date computer and communication technologies as well as practice into the syllabus on all the levels of professional training of teachers, especially in higher educational institutions. | en |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | ЗакДУ | en |
dc.relation.ispartofseries | Випуск 6 (25) | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Professional Training | en |
dc.subject | would-be teacher | en |
dc.subject | English language | en |
dc.title | Professional Training of Would-be Teachers of English | en |
dc.type | dc.type.article | en |
Appears in Collections: | Vrábely Tamás |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Vrabely_T_Professional_Training_of_Would_be_Teachers_of_English_2013.pdf | In Ващук Ф. Г. (гол. ред.): Міжнародний науковий вісник. Збірник наукових статей за матеріалами XXV Міжнародної науково-практичної конференції, Ужгород – Кошице – Мішкольц, 27 – 30 листопада 2012 року. Випуск 6 (25). Ужгород, ЗакДУ, 2013. с. 178-180. | 292.1 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License