Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/229
Title: | Лінгвокогнітивні та дидактичні аспекти міжкультурної комунікації у сфері бізнесу |
Authors: | Врабель Томаш Tomash Vrabel Vrábely Tamás |
Keywords: | міжкультурна ділова комунікація;лінгвістичні знання;соціопсихологічні знання;комунікативна свідомість;професійна компетенція;комунікативна поведінка |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Видавництво Закарпатського державного університету |
Type: | dc.type.article |
Citation: | Врабель Томаш: Лінгвокогнітивні та дидактичні аспекти міжкультурної комунікації у сфері бізнесу. In Черленяк І. І. (ред.): Актуальні проблеми міжнародного бізнесу та територіального розвитку регіонів. Збірник наукових праць. Ужгород, Видавництво Закарпатського державного університету, 2011. с. 200-209. |
Abstract: | Резюме. Стаття присвячена проблемі міжкультурної професійної комунікативної взаємодії у сфері бізнесу Аналізуються лінгвістичні й соціопсихологічні знання про іншомовне суспільство, їх вплив на розвиток міжкультурної ділової комунікації, а також дидактична проблема передачі цих знань студентам ВНЗ. Автор доходить висновку, що університетський курс іноземної мови повинен бути комунікативним за характером, оскільки його завдання визначаються когнітивними і пізнавальними проблемами спеціалістів відповідного профілю, формують перцептивну готовність до ефективної міжкультурної ділової комунікації і, відповідно, до міжнародного професійного співробітництва. Abstract. The article deals with the problem of cross-cultural professional communicative interaction in the sphere of business. The author analyses the linguistic and socio-psychological knowledge of society abroad, their injluence on the development of cross-cultural business communication, as well as the didactic problem of communicating this knowledge to university students. The following conclusion is made: a university foreign language course should be communicative in character for its tasks are determined by cognitive and epistemological issues of specialists of a particular profession; they form the perceptive readiness to effective cross-cultural business communication and, consequently, to international professional cooperation. |
URI: | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/229 |
ISBN: | 978-966-2075-28-1 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Appears in Collections: | Vrábely Tamás |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Vrabely_T_Linhvokohnityvni_ta_dydaktychni_aspekty_mizhkulturnoi_komunikatsii_2011.pdf | Врабель Томаш: Лінгвокогнітивні та дидактичні аспекти міжкультурної комунікації у сфері бізнесу. In Черленяк І. І. (ред.): Актуальні проблеми міжнародного бізнесу та територіального розвитку регіонів. Збірник наукових праць. Ужгород, Видавництво Закарпатського державного університету, 2011. с. 200-209. | 7.21 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License