Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/229
Назва: Лінгвокогнітивні та дидактичні аспекти міжкультурної комунікації у сфері бізнесу
Автори: Врабель Томаш
Tomash Vrabel
Vrábely Tamás
Ключові слова: міжкультурна ділова комунікація;лінгвістичні знання;соціопсихологічні знання;комунікативна свідомість;професійна компетенція;комунікативна поведінка
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво Закарпатського державного університету
Вид документа: dc.type.article
Бібліографічний опис: Врабель Томаш: Лінгвокогнітивні та дидактичні аспекти міжкультурної комунікації у сфері бізнесу. In Черленяк І. І. (ред.): Актуальні проблеми міжнародного бізнесу та територіального розвитку регіонів. Збірник наукових праць. Ужгород, Видавництво Закарпатського державного університету, 2011. с. 200-209.
Короткий огляд (реферат): Резюме. Стаття присвячена проблемі міжкультурної професійної комунікативної взаємодії у сфері бізнесу Аналізуються лінгвістичні й соціопсихологічні знання про іншомовне суспільство, їх вплив на розвиток міжкультурної ділової комунікації, а також дидактична проблема передачі цих знань студентам ВНЗ. Автор доходить висновку, що університетський курс іноземної мови повинен бути комунікативним за характером, оскільки його завдання визначаються когнітивними і пізнавальними проблемами спеціалістів відповідного профілю, формують перцептивну готовність до ефективної міжкультурної ділової комунікації і, відповідно, до міжнародного професійного співробітництва.
Abstract. The article deals with the problem of cross-cultural professional communicative interaction in the sphere of business. The author analyses the linguistic and socio-psychological knowledge of society abroad, their injluence on the development of cross-cultural business communication, as well as the didactic problem of communicating this knowledge to university students. The following conclusion is made: a university foreign language course should be communicative in character for its tasks are determined by cognitive and epistemological issues of specialists of a particular profession; they form the perceptive readiness to effective cross-cultural business communication and, consequently, to international professional cooperation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/229
ISBN: 978-966-2075-28-1
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Vrábely Tamás

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vrabely_T_Linhvokohnityvni_ta_dydaktychni_aspekty_mizhkulturnoi_komunikatsii_2011.pdfВрабель Томаш: Лінгвокогнітивні та дидактичні аспекти міжкультурної комунікації у сфері бізнесу. In Черленяк І. І. (ред.): Актуальні проблеми міжнародного бізнесу та територіального розвитку регіонів. Збірник наукових праць. Ужгород, Видавництво Закарпатського державного університету, 2011. с. 200-209.7.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons