Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/229
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Врабель Томаш | uk |
dc.contributor.author | Tomash Vrabel | en |
dc.contributor.author | Vrábely Tamás | hu |
dc.date.accessioned | 2020-10-13T06:51:55Z | - |
dc.date.available | 2020-10-13T06:51:55Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Врабель Томаш: Лінгвокогнітивні та дидактичні аспекти міжкультурної комунікації у сфері бізнесу. In Черленяк І. І. (ред.): Актуальні проблеми міжнародного бізнесу та територіального розвитку регіонів. Збірник наукових праць. Ужгород, Видавництво Закарпатського державного університету, 2011. с. 200-209. | en |
dc.identifier.isbn | 978-966-2075-28-1 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/229 | - |
dc.description.abstract | Резюме. Стаття присвячена проблемі міжкультурної професійної комунікативної взаємодії у сфері бізнесу Аналізуються лінгвістичні й соціопсихологічні знання про іншомовне суспільство, їх вплив на розвиток міжкультурної ділової комунікації, а також дидактична проблема передачі цих знань студентам ВНЗ. Автор доходить висновку, що університетський курс іноземної мови повинен бути комунікативним за характером, оскільки його завдання визначаються когнітивними і пізнавальними проблемами спеціалістів відповідного профілю, формують перцептивну готовність до ефективної міжкультурної ділової комунікації і, відповідно, до міжнародного професійного співробітництва. | uk |
dc.description.abstract | Abstract. The article deals with the problem of cross-cultural professional communicative interaction in the sphere of business. The author analyses the linguistic and socio-psychological knowledge of society abroad, their injluence on the development of cross-cultural business communication, as well as the didactic problem of communicating this knowledge to university students. The following conclusion is made: a university foreign language course should be communicative in character for its tasks are determined by cognitive and epistemological issues of specialists of a particular profession; they form the perceptive readiness to effective cross-cultural business communication and, consequently, to international professional cooperation. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Видавництво Закарпатського державного університету | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | міжкультурна ділова комунікація | uk |
dc.subject | лінгвістичні знання | uk |
dc.subject | соціопсихологічні знання | uk |
dc.subject | комунікативна свідомість | uk |
dc.subject | професійна компетенція | uk |
dc.subject | комунікативна поведінка | uk |
dc.title | Лінгвокогнітивні та дидактичні аспекти міжкультурної комунікації у сфері бізнесу | en |
dc.type | dc.type.article | en |
Appears in Collections: | Vrábely Tamás |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Vrabely_T_Linhvokohnityvni_ta_dydaktychni_aspekty_mizhkulturnoi_komunikatsii_2011.pdf | Врабель Томаш: Лінгвокогнітивні та дидактичні аспекти міжкультурної комунікації у сфері бізнесу. In Черленяк І. І. (ред.): Актуальні проблеми міжнародного бізнесу та територіального розвитку регіонів. Збірник наукових праць. Ужгород, Видавництво Закарпатського державного університету, 2011. с. 200-209. | 7.21 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License