Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/229
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВрабель Томашuk
dc.contributor.authorTomash Vrabelen
dc.contributor.authorVrábely Tamáshu
dc.date.accessioned2020-10-13T06:51:55Z-
dc.date.available2020-10-13T06:51:55Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationВрабель Томаш: Лінгвокогнітивні та дидактичні аспекти міжкультурної комунікації у сфері бізнесу. In Черленяк І. І. (ред.): Актуальні проблеми міжнародного бізнесу та територіального розвитку регіонів. Збірник наукових праць. Ужгород, Видавництво Закарпатського державного університету, 2011. с. 200-209.en
dc.identifier.isbn978-966-2075-28-1-
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/229-
dc.description.abstractРезюме. Стаття присвячена проблемі міжкультурної професійної комунікативної взаємодії у сфері бізнесу Аналізуються лінгвістичні й соціопсихологічні знання про іншомовне суспільство, їх вплив на розвиток міжкультурної ділової комунікації, а також дидактична проблема передачі цих знань студентам ВНЗ. Автор доходить висновку, що університетський курс іноземної мови повинен бути комунікативним за характером, оскільки його завдання визначаються когнітивними і пізнавальними проблемами спеціалістів відповідного профілю, формують перцептивну готовність до ефективної міжкультурної ділової комунікації і, відповідно, до міжнародного професійного співробітництва.uk
dc.description.abstractAbstract. The article deals with the problem of cross-cultural professional communicative interaction in the sphere of business. The author analyses the linguistic and socio-psychological knowledge of society abroad, their injluence on the development of cross-cultural business communication, as well as the didactic problem of communicating this knowledge to university students. The following conclusion is made: a university foreign language course should be communicative in character for its tasks are determined by cognitive and epistemological issues of specialists of a particular profession; they form the perceptive readiness to effective cross-cultural business communication and, consequently, to international professional cooperation.en
dc.language.isouken
dc.publisherВидавництво Закарпатського державного університетуen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectміжкультурна ділова комунікаціяuk
dc.subjectлінгвістичні знанняuk
dc.subjectсоціопсихологічні знанняuk
dc.subjectкомунікативна свідомістьuk
dc.subjectпрофесійна компетенціяuk
dc.subjectкомунікативна поведінкаuk
dc.titleЛінгвокогнітивні та дидактичні аспекти міжкультурної комунікації у сфері бізнесуen
dc.typedc.type.articleen
Appears in Collections:Vrábely Tamás

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vrabely_T_Linhvokohnityvni_ta_dydaktychni_aspekty_mizhkulturnoi_komunikatsii_2011.pdfВрабель Томаш: Лінгвокогнітивні та дидактичні аспекти міжкультурної комунікації у сфері бізнесу. In Черленяк І. І. (ред.): Актуальні проблеми міжнародного бізнесу та територіального розвитку регіонів. Збірник наукових праць. Ужгород, Видавництво Закарпатського державного університету, 2011. с. 200-209.7.21 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons