Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2352
Назва: | A magyar nyelvű kémiatankönyvek használhatósága Kárpátalján négy esettanulmány tükrében |
Автори: | Komonyi Éva Комоні Єва Eva Komonyi Létai Béla Лійтой Адальберт |
Ключові слова: | Kárpátalja;magyar nyelv tankönyvek;kémia tankönyvek |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | PoliPrint Kft. |
Вид документа: | dc.type.researchArticle |
Бібліографічний опис: | In Acta Academiae Beregsasiensis: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2012. XI. évfolyam, 2. kötet. pp. 185-192. |
Серія/номер: | A II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve;XI. évfolyam, 2. kötet |
Короткий огляд (реферат): | A tankönyvek – a tanítás nagyon régóta
használt, s ezért jól kiforrott eszközei, melyek használata, illetve a használat helyes módja nagyban befolyásolja a tanulás eredményeinek alakulását.
A tankönyvek szerkezetének, módszerinek leginkább az általános és középiskolában van nagy
szerepe, az itt tanító és tanuló tanárok és diákok
tudnak leginkább profitálni a különböző didaktikai
módszerek előnyeiből, vagy szenvedni azok hátrányaitól.
Kutatásunk folyamán négy magyar tannyelvű iskolában végeztünk felmérést a kémiakönyvek gyakorlati használhatóságáról a tanárok szemszögéből
nézve. Eredményeink alapján arra a következtetésre
jutottunk, hogy a kémiatankönyvek használhatóságát iskoláinkban több tényező befolyásolja: azok
felépítése, a kémiatanár és a tankönyv viszonya, a
tankönyvek szövegezésének nehézségi foka, a tankönyv és a tanterv kapcsolata. Kémiatankönyveink
többsége mennyiségi maximalizmusra törekszik, s
ez meglátszik azok szövegezésében is, emiatt nehezen érthetőek, a tanulók nehezen tudják használni
azokat az órán kívüli munkában. A kémiatanárok
legfőképp szemléltetésre használják a tankönyveket,
nem veszik igénybe annak módszertani segítségét. Резюме. Підручник належить до категорії спеціально, з певною метою створених засобів навчання. І питання про те, як, якою мірою це засіб зможе виконати своє призначення в досягненні максимальних результатів навчального процесу, є вирішальним. Ми проводили дослідження у чотирьох угорсько мовних школах про корисність підручників з хімії. В ході роботи ми прийшли до висновку, що на корисність підручників з хімії впливають ряд факторів: структура підручників, відношення вчителів до підручнику, ступень складності текстів підручника, зв’язки підручників та навчальних програмів. Більшість підручників з хімії добивається на кількісний максимальність, із за цього тяжко зрозуміти їхній текст, учням тяжко використовати їх після занять для написання домашньої роботі. Вчителі в першу чергу використовують підручники для ілюстрації, і не використовують їх як методичний засіб. |
Опис: | http://kmf.uz.ua/hun114/letoltes/acta/Acta_2012_2.pdf https://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/bibBRF00005840 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/2352 |
ISBN: | 978-966-2595-29-1 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Acta Academiae Beregsasiensis Komonyi Éva |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Komonyi_Eva_Letai_Bela_A_magyar_nyelvu_kemiatankonyvek_hasznalhatosaga_2012.pdf | In Acta Academiae Beregsasiensis: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2012. XI. évfolyam, 2. kötet. pp. 185-192. | 407.79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons