Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/237
Title: Застосування когнітивної теорії метафори у викладанні іноземних мов
Authors: Лехнер Ілона
Lechner Ilona
Ilona Lekhner
Keywords: викладання іноземної мови;концептуальна метафора;теорія концептуальної метафори
Issue Date: 2018
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Type: dc.type.conferenceAnnouncement
Citation: In Студії з філології та журналістики. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів та аспірантів «Актуальні проблеми філології та журналістики» (Ужгород, 26–27 квітня 2018 року). Збірник наукових праць. Випуск 5. Ужгород, Видавництво УжНУ «Говерла», 2018. с. 177-182.
Series/Report no.: Випуск 5.
Abstract: Резюме. У цій статті я зосереджуюся на питанні – яким чином у процесі викладання іноземної мови ми можемо використати теорії, розроблені когнітивними лінгвістами в результаті проведених ними досліджень. Іншими словами, я підкреслюю практичне значення так званої когнітивної теорії метафори.
URI: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/237
ISBN: 978-617-7333-61-5
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Appears in Collections:Lechner Ilona

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lechner_I_Zastosuvannia_kohnityvnoi_teorii_metafory_2018.pdfIn Студії з філології та журналістики. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів та аспірантів «Актуальні проблеми філології та журналістики» (Ужгород, 26–27 квітня 2018 року). Збірник наукових праць. Випуск 5. Ужгород, Видавництво УжНУ «Говерла», 2018. с. 177-182.369.48 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons