Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/237
Назва: Застосування когнітивної теорії метафори у викладанні іноземних мов
Автори: Лехнер Ілона
Lechner Ilona
Ilona Lekhner
Ключові слова: викладання іноземної мови;концептуальна метафора;теорія концептуальної метафори
Дата публікації: 2018
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Вид документа: dc.type.conferenceAnnouncement
Бібліографічний опис: In Студії з філології та журналістики. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів та аспірантів «Актуальні проблеми філології та журналістики» (Ужгород, 26–27 квітня 2018 року). Збірник наукових праць. Випуск 5. Ужгород, Видавництво УжНУ «Говерла», 2018. с. 177-182.
Серія/номер: Випуск 5.
Короткий огляд (реферат): Резюме. У цій статті я зосереджуюся на питанні – яким чином у процесі викладання іноземної мови ми можемо використати теорії, розроблені когнітивними лінгвістами в результаті проведених ними досліджень. Іншими словами, я підкреслюю практичне значення так званої когнітивної теорії метафори.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/237
ISBN: 978-617-7333-61-5
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Lechner Ilona

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lechner_I_Zastosuvannia_kohnityvnoi_teorii_metafory_2018.pdfIn Студії з філології та журналістики. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів та аспірантів «Актуальні проблеми філології та журналістики» (Ужгород, 26–27 квітня 2018 року). Збірник наукових праць. Випуск 5. Ужгород, Видавництво УжНУ «Говерла», 2018. с. 177-182.369.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons