Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/237
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛехнер Ілонаuk
dc.contributor.authorLechner Ilonahu
dc.contributor.authorIlona Lekhneren
dc.date.accessioned2020-10-13T08:16:10Z-
dc.date.available2020-10-13T08:16:10Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationIn Студії з філології та журналістики. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів та аспірантів «Актуальні проблеми філології та журналістики» (Ужгород, 26–27 квітня 2018 року). Збірник наукових праць. Випуск 5. Ужгород, Видавництво УжНУ «Говерла», 2018. с. 177-182.en
dc.identifier.isbn978-617-7333-61-5-
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/237-
dc.description.abstractРезюме. У цій статті я зосереджуюся на питанні – яким чином у процесі викладання іноземної мови ми можемо використати теорії, розроблені когнітивними лінгвістами в результаті проведених ними досліджень. Іншими словами, я підкреслюю практичне значення так званої когнітивної теорії метафори.uk
dc.description.sponsorshipЦя робота була виконана за сприяння програми Колегіум Талентум 2017 р. Угорщина.en
dc.language.isouken
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»en
dc.relation.ispartofseriesВипуск 5.-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectвикладання іноземної мовиuk
dc.subjectконцептуальна метафораuk
dc.subjectтеорія концептуальної метафориuk
dc.titleЗастосування когнітивної теорії метафори у викладанні іноземних мовen
dc.typedc.type.conferenceAnnouncementen
Appears in Collections:Lechner Ilona

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lechner_I_Zastosuvannia_kohnityvnoi_teorii_metafory_2018.pdfIn Студії з філології та журналістики. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів та аспірантів «Актуальні проблеми філології та журналістики» (Ужгород, 26–27 квітня 2018 року). Збірник наукових праць. Випуск 5. Ужгород, Видавництво УжНУ «Говерла», 2018. с. 177-182.369.48 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons