Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2512
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хижна Ольга | uk |
dc.contributor.author | Khyzhna Olga | en |
dc.date.accessioned | 2023-05-09T07:38:44Z | - |
dc.date.available | 2023-05-09T07:38:44Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | In Acta Beregsasiensis: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2009. VIII. évfolyam, 1. kötet. pp. 131-139. | en |
dc.identifier.isbn | 978-966-7966-76-8 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2512 | - |
dc.description | https://www.kmf.uz.ua/hun114/letoltes/acta/acta2009_1.pdf | en |
dc.description | https://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/123857 | en |
dc.description.abstract | Резюме. Робота присвячена розгляду тлумачення понять „компетентність”, „компетенція”. Указуються на якості і властивості, якими володіє підготовлений до педагогічної діяльності фахівець. Наголошено на тому, що відповідаючи на виклики третього тисячоліття, художньо-педагогічна підготовка вчителя має сприяти тому, щоб розбити природні, але не завжди усвідомлені функції, пов’язані з формуванням менталітету людини, суспільства, соціуму засобами освіти. Виділено те, що ключові компетентності вчителя початкової школи мають включати поряд із знаннями, вміннями та особистісним досвідом систему пізнавальних і практичних навичок, систему відношень до змісту майбутньої професійної діяльності, емоційно-ціннісні, етичні складові особистісного смислу діяльності та достатній рівень власної професійної мотивації. | uk |
dc.description.abstract | A tanulmány a kompetens és a kompetencia fogalmak értelmezésével foglalkozik. Hangsúlyozza azokat a tulajdonságokat és minőségeket, amelyekkel rendelkeznie kell a pedagógiai munkára felkészült szakembernek. A szerző kitér a harmadik évezred kihívásainak elvárásaira; részletezi a pedagógus által nyújtandó oktatói, művészeti képzés irányultságát: a pedagógusnak különbséget kell tudni tennie a természetes, de nem mindig felismert eszközök között, mégpedig azok között, amelyek az emberi személyiség és társadalom, valamint közösség létrehozását szolgálják az oktatás által. A szerző kiemeli, hogy az elemi osztályokban dolgozó pedagógus kulcsfontosságú készségei közé kell tartoznia az ő egyéni felkészültsége mellett a gyakorlati és a megismerési készségnek is. | hu |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | PoliPrint Kft. | en |
dc.relation.ispartofseries | A II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve;VIII. évfolyam, 1. kötet | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | компетентність вчителя початкової школи | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | компетенція | uk |
dc.title | Компетентність учителя початкової школи як важлива умова успішності художньо-педагогічної діяльності | en |
dc.type | dc.type.article | en |
Appears in Collections: | Acta Academiae Beregsasiensis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Khyzhnn_O_Kompetentnist_uchytelia_pochatkovoi_shkoly_yak_vazhlyva_umova_2009.pdf | In Acta Beregsasiensis: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2009. VIII. évfolyam, 1. kötet. pp. 131-139. | 379.65 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License