Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2677
Назва: | Професійний потенціал майбутніх вчителів іноземної мови vs професійна ідентичність: концептуальний взаємозв’язок |
Автори: | Гнатик Каталін Katalin Hnatyk Hnatik Katalin |
Ключові слова: | вчителі іноземної мови;професійна ідентичність |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Вид-во МДУ |
Вид документа: | dc.type.extendedAbstract |
Бібліографічний опис: | Гнатик Каталін: Професійний потенціал майбутніх вчителів іноземної мови vs професійна ідентичність: концептуальний взаємозв’язок. In Т. Д. Щербан (гол. ред.): Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції. Збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 22-23 жовтня 2020 р., Мукачево. Мукачево, Вид-во МДУ, 2020. c. 104-106. |
Короткий огляд (реферат): | Резюме. Входження України в соціокультурний та освітній європейський простір вимагає переформування професійної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови, що є одним із завдань модернізації вищої освіти, окреслених у Законах України «Про освіту», «Про вищу освіту», Концептуальних засадах розвитку педагогічної освіти України та її інтеграції в Європейський освітній простір, у Національній стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року. Процеси подальшого оновлення системи вищої освіти об’єктивно спрямовані насамперед на забезпечення потреб суспільства й держави у кваліфікованих педагогах, що передбачає відповідні зміни в професійно-педагогічній підготовці, розвитку та саморозвитку особистості майбутнього педагога. Підготовка майбутніх учителів іноземної мови інколи не відповідає запитам сьогодення, позаяк у навчальномупроцесі ЗВО переважає здебільшого когнітивна компонента, недостатньо акцентується на формуванні самодостатньої особистості майбутнього педагога, яка б ідентифікувала себе з обраною професією вчителя. Тоді як основною метою вищої освіти в Україні має бути забезпечення психолого-педагогічних умов для саморозвитку і самореалізації студента як суб’єкта освітнього процесу та майбутньої професійної діяльності. Адже майбутня професійна діяльність – це одна з найбільш значущих сфер буття людини. Саме в ній відбувається самоактуалізація людини як індивіда, особистості, неповторної індивідуальності. Дослідники стверджують, що формування професійно-педагогічного потенціалу залежить від рівня сформованості професійної ідентичності майбутнього педагога. За визначенням учених, ідентичність – (лат.Identicus – однаковий, тотожний) – результат процесу соціальної ідентифікації, що полягає у встановленні всередині групи стійких деперсоналізованих стосунків, за яких індивідуальні властивості психологічно є менш важливими, ніж групові. Ідентичність соціальна характеризується зростанням психологічної привабливості групи і появою задоволення від перебування в ній. Соціальна діяльність групи стає об’єктом інтересу і активності суб’єкта. Становлення ідентичності є одним із ключових моментів розвитку особистості, особливо майбутнього фахівця, характер і зміст роботи якого визначається саме особистісно-професійним контекстом. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2677 |
ISBN: | 978-617-7495-31-3 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Hnatik Katalin |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Hnatik_K_Profesiinyi_potentsial_maibutnikh_vchyteliv_inozemnoi_movy_2020.pdf | Гнатик Каталін: Професійний потенціал майбутніх вчителів іноземної мови vs професійна ідентичність: концептуальний взаємозв’язок. In Т. Д. Щербан (гол. ред.): Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції. Збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 22-23 жовтня 2020 р., Мукачево. Мукачево, Вид-во МДУ, 2020. c. 104-106. | 471.42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons