Lőrincz Marianna Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 43
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Guidelines for Course Paper and Thesis WritingHuszti Ilona; Lizák Katalin; Lőrincz Marianna; Густі Ілона; Лізак Катерина; Леврінц Маріанна; Kateryna Lizak; Levrints Marianna
2024Сприйняття вчителями труднощів викладання іноземних мовЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2023Motivational tasks for EFL teacher educationLevrints Marianna; Леврінц Маріанна; Lőrincz Marianna
2023Language Teaching Challenges: A Multilevel Approach. MonographLevrints Marianna; Леврінц Маріанна; Lőrincz Marianna
2020-06Іншомовна педагогічна освіта в університетах СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2020Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх учителів іноземних мов в університетах СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2020Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх учителів іноземних мов в університетах США. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наукЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2020Фахова підготовка майбутніх учителів іноземних мов в університетах США: Теоретико-методичні засадиЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2019Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів іноземних мов у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna; Кузьмінський Анатолій; Kuzminszkij Anatolij; Anatoliy Kuzminskyy
2020Модернізація вітчизняної системи підготовки вчителів іноземних мов на основі прогресивних ідей американського досвідуЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2012Профорієнтація та допрофесійна педагогічна підготовка як основа формування мотивації майбутніх учителів іноземної мови в УгорщиніЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2019Конструктивізм як філософсько-епістемологічне підгрунтя підготовки вчителів у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2020The effect of teacher immediacy on classroom communicationLevrints Marianna; Леврінц Маріанна; Lőrincz Marianna
2020Система підготовки вчителів іноземних мов в УкраїніЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2020Проблема підготовки майбутніх учителів іноземних мов у вітчизняних психолого-педагогічних дослідженняхЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2020Хронологізація моделей підготовки вчителів іноземних мов в університетах СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2011Порівняльний аналіз професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов в Україні та УгорщиніКозубовська Ірина; Леврінц Маріанна; Kozubovska Iryna; Levrints Marianna; Lőrincz Marianna
2019Критична педагогіка як концептуальний підхід до підготовки вчителів іноземної мови у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2017Evolving Language Teacher RolesLevrints Marianna; Леврінц Маріанна; Lőrincz Marianna
2020Training an andragogue as a specialist in adult educationSamoilenko Oksana; Dubaseniuk Oleksandra; Oros Ildiko; Levrints Marianna; Stratan-Artyshkova Tetiana; Gunko Nataliіa; Orosz Ildikó; Lőrincz Marianna; Самойленко Оксана; Дубасенюк Олександра; Орос Ільдіко; Леврінц Маріанна; Стратан-Артишкова Тетяна; Гунько Наталія
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 43