Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2720
Title: Подієвий туризм: уточнення базових характеристик
Other Titles: Event tourism: specification of basic characteristics
Authors: Щука Галина
Shchuka Halyna
Scsuka Halina
Ковальська Леся
Kovalska Lesia
Безрученков Юpiй
Bezruchenkov Yuriy
Keywords: подієвий туризм;івент-туризм;івентивний туризм;event-туризм;МІСЕ туризм;подія
Issue Date: 2022
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Type: dc.type.study
Citation: In Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі. 2022. №7. c. 70-76.
Abstract: Резюме. У статті представлено наукову позицію авторів щодо базових характеристик подієвого туризму. Увага до даного виду спеціалізованого туризму викликана такими факторами як, по-перше, зростання кількості подорожуючих з метою участі або споглядання певного заходу, по-друге, властивостями даного явища, яке дозволяє збільшити кількість туристичних прибуттів та витрат, подолати традиційні для туризму сезонні коливання; сформувати позитивний імідж туристичної дестинації і досягти економічного процвітання навіть за відсутності туристичних ресурсів, по-третє, зацікавленістю громадськості в розвитку подієвого туризму в Україні. Встановлено, що наявні дослідження даного феномену у більшості випадків присвячені опису успішних івентів чи дестинацій, які ефективно розвиваються за рахунок подієвого туризму. Натомість сутність та базові характеристики поняття залишаються дискусійними. Подієвий туризм також ще називають івент-туризмом, івентивним туризмом та event-туризмом, оскільки «подія» в англійській мові – event, в українській транслітерації – івент. Подієвий туризм виступає одночасно інструментом мотивації туриста та розвитку дестинації, процесом споживання туристичної послуги, властивістю подорожі та спеціалізованим видом туризму і класифікується за масштабом та тематикою події, цілями та професійними напрямками, складом учасників та типом організаторів. Результатом неоднорідності даного явища є формування окремих сегментів споживачів кожного з підвидів подієвого туризму не лише за типом події (спортивна, мистецька, політична, релігійна та ін.), але й за її масштабністю (глобальні, регіональні, місцеві) та іншими характеристиками. Відповідно, потреби та очікування споживачів кожного з типів івент-турів відрізняються, як і можливості дестинації організувати ту чи іншу подію. Звідси, подієвий туризм забезпечує ефективний розвиток туристичної дестинації лише в тому випадку, коли вірно визначено її туристичний потенціал, пропозицію (івентивний портфель) сформовано відповідно до потреб споживача і проведено велику маркетингову роботу до залученню туристів.
Abstract. The article focuses on the authors’ scientific point of view regarding the basic characteristics of event tourism. Attention to this kind of specialized tourism is caused by such factors as, firstly – the increase in the number of travellers with the purpose of participating in or observing a certain event; secondly – the properties of this kind of tourism, which allows to increase the number of tourist arrivals and expenses, to overcome seasonal fluctuations, traditional for tourism, to form a positive image of the tourist destination and achieve economic prosperity even in the absence of tourist resources; thirdly – creation of public interest in the development of event tourism in Ukraine. It has been established that the available studies of this phenomenon in most cases are devoted to the description of successful events or destinations that are effectively developing due to event tourism. However, the essence and basic characteristics of the concept remain debatable. Event tourism is called this way, since "event" in English is, in Ukrainian transliteration, івент. Event tourism acts simultaneously as a tool for tourist motivation and destination development, the process of consumption of a tourist service, a characteristic of travelling and a specialized kind of tourism and is classified by the scale and theme of the event, goals and professional directions, the participants and organizers. The result of the heterogeneity of this phenomenon is the formation of separate segments of consumers in each of the subkinds of event tourism not only by the type of event (sports, artistic, political, religious, etc.), but also by its scale (global, regional, local) and other characteristics. Accordingly, the needs and expectations of consumers of each event tour differ, as well as the possibilities of the destination to organize this or that event. Hence, event tourism ensures the effective development of a tourist destination only if its tourist potential is correctly determined, the offer (event portfolio) is formed according to the needs of the consumer and extensive marketing work is carried out to attract tourists.
URI: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2720
ISSN: 2786-4812 (Print)
2786-4820 (Online)
DOI: https://doi.org/10.32782/tourismhospcee-7-8
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Appears in Collections:Scsuka Halina

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Scsuka_H_Podiievyi_turyzm_utochnennia_bazovykh_kharakterystyk_2022.pdfIn Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі. 2022. №7. c. 70-76.424.79 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons