Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2724
Cím: | The Usefulness of Video Games in Foreign Language Development |
Egyéb cím: | Користь відеоігор у розвитку іноземної мови |
Szerző(k): | Hladonik Gergely Гладоник Гергель |
Kulcsszavak: | computer games;video games;gamification |
Kiadás dátuma: | 2021 |
Kiadó: | Видавничий дім «Гельветика» |
Típus: | dc.type.researchArticle |
Hivatkozás: | Hladonik Gergely: The Usefulness of Video Games in Foreign Language Development. In Інноваційна педагогіка. 2021. Випуск 37. с. 353-358. |
Sorozat neve/Száma.: | ;Випуск 37. |
Absztrakt: | Abstract. We are surrounded by different information technologies which can serve as tools for language learning. Investigation on video games and the effect of playing has been conducted by a number of researchers. The outbreak of information technology, and the popularity of video games that are designed for education purposes, are starting to play a meaningful role in the promotion of effective learning. The positive and negative effects of video games have been a popular research area of researchers. In the literature we can found statements for and against the practicality of computer games in encouraging language learning. The positive side of using video games shows us that various social and cognitive skills can be developed. The negative side of the frequent use of computer games shows that it can cause addictions and can also cause negative psycho-social tendencies. This research is based on the usefulness of video games in education. Playing the proper games may help students to learn a lot and improve their passive and active skills. Different types of video games have been made for students to develop interest for studying Games are interactive; there is a connection between the player and the game. The player reacts to the gameplay and the game reacts to the gamer’s activity. The games let the players feel that actions are co-decided and the world they are in is co-created by themselves, not only by the game designers. Actions and decisions depend on each player, so the path the game takes also differs. V Video games can be fun and rewarding and with the help of it students can be motivated to learn a language by using the proper tools and games. The game’s immediate feedback based on the player's action also helps maintain motivation. Резюме. В останні роки відеоігри стали важливою частиною розваг як для дітей, так і для дорослих. Розваги набули нової форми з появою комп’ютерних та відеоігор і більший акцент почав ставиться на розвиток аудіота візуальних навичок. Дедалі більше людей починають вибирати цю форму відпочинку, і дедалі більше персонажів відеоігор стали частиною наших днів. Популярність відеоігор почала конкурувати з популярністю фільмів, казок та інших форм гри. У формулюванні Джуула, відеоігри – це набір систем, заснованих на сукупності правил, з якими з часом гравця буде пов’язувати якась емоційна прив’язаність. Багато дослідників формулюють свої погляди на відеоігри так, що в їх баченні самі ігри є частиною набору систем, заснованих на правилах, із використанням різних навичок. Туров класифікує відеоігри таким чином: бойовики, пригодницькі, веселі, стратегічні, спортивні та розвиваючі. Наступне дослідження має на меті пролити світло на користь відеоігор. Учасники дослідження були вибрані випадковим чином. Учасники заповнили онлайн-опитувальник, що складається з 8 частин. Перші запитання стосувались відеоігор та часу, витраченого на них. Ці запитання супроводжувались питаннями, які намагалися розкрити те, які навички були використані або набуті під час гри. Нарешті, остання частина опитувальника намагалася знайти відповіді на те, які мовні навички вони потребували або засвоїли під час гри у відеоігри. Загальні результати добре показують, що більшості респондентів відеоігри допомагали розвивати або набувати мовних навичок. Респонденти мали змогу назвати навички, які вони набули або розвинули під час гри. Серед цих навичок більше підкреслювались навички читання та перекладу. Крім того, результати добре показують, що розвиток словникового запасу все ще був на першому плані. Звичайно, ми не можемо нехтувати тим фактом, що гравці використовували як письмові, так і усні форми спілкування, коли вони грали в онлайн-форматі. |
URI: | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2724 |
ISSN: | 2663-6085 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Ebben a gyűjteményben: | Hladonik Gergely |
Fájlok a dokumentumban:
Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
---|---|---|---|---|
Hladonik_G_The_Usefulness_of_Video_Games_in_Foreign_Language_Development_2021.pdf | Hladonik Gergely: The Usefulness of Video Games in Foreign Language Development. In Інноваційна педагогіка. 2021. Випуск 37. с. 353-358. | 4.45 MB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás |
This item is licensed under a Creative Commons License