Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2804
Назва: The awareness and acceptance of the tourism brand “heart of the Hungarian Great Plain” and its attractions
Автори: Kóródi Márta
Mondok Anita
Szabó Attila
Ключові слова: tourism destination management;brand management;experience management
Дата публікації: 2020
Видавництво: „RIK-U” Kft.
Вид документа: dc.type.conferenceAnnouncement
Бібліографічний опис: In Berghauer Sándor et al. (szerk. biz.): Társadalomföldrajzi folyamatok Kelet-Közép-Európában: problémák, tendenciák, irányzatok. Nemzetközi földrajzi konferencia Beregszász, 2020. március 26–27. Tanulmánykötet. 2. kötet. Ungvár, „RIK-U” Kft., 2020. pp. 485-494.
Короткий огляд (реферат): Abstract. Beyond the successful economic, cultural, technological and ecological operation of an area, a competitive destination is able to attract travellers continuously and provide visitors with memorable experiences. Well-built image, communication and collaborations also significantly influence the competitive position. Although the slogan ‘Heart of the Great Plain’ used to identify the JászNagykun-Szolnok County of Hungary as a tourism destination, it meets all requirements generally specified, the perception of its success is closely linked to the awareness of the destination. The assessment of the detailed aspects afore will be presented by analysing the data of a large-sample (n=1037) research conducted among visitors of the destination during the summer of 2019. The conclusions show the need to exploit and develop the existing attractions innovatively by providing complex experience-generating tourism packages that attract a wide range of new travellers from different market segments.
Опис: https://kmf.uz.ua/wp-content/uploads/2020/09/final_2_kotet-foldrajzfkonf-2020-07-14.pdf
https://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/bibBRF00008123
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2804
ISBN: 978-617-7868-12-4
978-617-7868-14-8 (T. 2)
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Társadalomföldrajzi folyamatok Kelet-Közép-Európában: problémák, tendenciák, irányzatok – 2. kötet

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korodi_M_Mondok_A_Szabo_A_The_awareness_and_acceptance_of_the_tourism_brand_heart_2020.pdfIn Berghauer Sándor et al. (szerk. biz.): Társadalomföldrajzi folyamatok Kelet-Közép-Európában: problémák, tendenciák, irányzatok. Nemzetközi földrajzi konferencia Beregszász, 2020. március 26–27. Tanulmánykötet. 2. kötet. Ungvár, „RIK-U” Kft., 2020. pp. 485-494.513.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons