Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2838
Title: Модернізація професійної освіти в туризмі: потреби та можливості
Other Titles: Upgrading vocational education in tourism: needs and opportunities
Authors: Щука Галина
Shchuka Halyna
Scsuka Halina
Сокол Тетяна
Tetyana Sokol
Keywords: професійна туристична освіта;підготовка фахівців з туризму
Issue Date: 2020
Publisher: „RIK-U” Kft.
Type: dc.type.conferenceAnnouncement
Citation: In Berghauer Sándor et al. (szerk. biz.): Társadalomföldrajzi folyamatok Kelet-Közép-Európában: problémák, tendenciák, irányzatok. Nemzetközi földrajzi konferencia Beregszász, 2020. március 26–27. Tanulmánykötet. 2. kötet. Ungvár, „RIK-U” Kft., 2020. pp. 629-634.
Abstract: Резюме. Темпи розвитку світового туристичного ринку зростають упродовж останніх десятиліть і виправдовують найсміливіші прогнози щодо збільшення кількості подорожуючих та отриманих прибутків. Цілком закономірно, що цей феномен всебічно вивчається як теоретиками, так і практиками; як успішними в туристичному аспекті країнами, так і тими, що лише планують свій вихід на міжнародний туристичний ринок. Серед безлічі різнопланових питань, які складають проблематику туризмології, тривалий час актуальним залишається кадрове забезпечення галузі. Проблема організації підготовки фахівців для сфери туризму науковцями вирішувалася як на рівні функціонування системи професійної освіти в конкретній державі (J. Jafari, E. Inskeep, A. Hоlden, E. Wickens, R. Macintоsh, J. Ritchie I. Van Weenen E. Shafer, І. Durlik, Т. Власова, І. Зорін, О. Зорін, А. Квартальнов, В. Квартальнов, О. Сесьолкін, А. Віндюк, А. Конох, Н. Фоменко, В. Федорченко та ін.), так і в глобальному вимірі, в різноманітних міжнародних проектах (наприклад, таких як SОCRATES, учасниками якого були K. Bras, H. Dahles, M. Gunawan, G. Richards, L. Оnderwater та ін.).
Abstract. Challenges of today are set, they determine the further direction of developing the system of professional tourism education: globalization, internationalization, informatization, change of value landmarks, etc. The processes that take place under the influence of these factors in the modern education system are examined and problems (updating of the content of education, training technologies, training of scientific and pedagogical workers, interaction with representatives of professional communities) that need to be solved in the near future are highlighted.
Description: https://kmf.uz.ua/wp-content/uploads/2020/09/final_2_kotet-foldrajzfkonf-2020-07-14.pdf
https://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/bibBRF00008123
URI: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2838
ISBN: 978-617-7868-12-4
978-617-7868-14-8 (T. 2)
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Appears in Collections:Scsuka Halina
Társadalomföldrajzi folyamatok Kelet-Közép-Európában: problémák, tendenciák, irányzatok – 2. kötet

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shchuka_H_Sokol_T_Modernizatsiia_profesiinoi_osvity_turyzmi_potreby_ta_mozhlyvost_2020.pdfIn Berghauer Sándor et al. (szerk. biz.): Társadalomföldrajzi folyamatok Kelet-Közép-Európában: problémák, tendenciák, irányzatok. Nemzetközi földrajzi konferencia Beregszász, 2020. március 26–27. Tanulmánykötet. 2. kötet. Ungvár, „RIK-U” Kft., 2020. pp. 629-634.487.79 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons