Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2849
Назва: Актуальні проблеми навчання української мови в національній школі в умовах білінгвізму
Інші назви: Az ukránnyelv-tanítás aktuális kérdései a nemzetiségi kisebbségi iskolák kétnyelvű közegében
Current problems of ukrainian language learning in ethnic minority schools in the context of bilingualism
Автори: Джанда Галина
Dzsanda Galina
Ключові слова: мовна освіта;мовна ситуація;двомовність (білінгвізм);рідна мова;державна мова;друга мова;спорідненість мов;засвоєння мови;вільне володіння мовами;мовне оточення
Дата публікації: 2019
Видавництво: „RIK-U” Kft.
Вид документа: dc.type.article
Бібліографічний опис: In Berghauer-Olasz Emőke, Gávriljuk Ilona, Hutterer Éva és Pallay Katalin (szerk.): A köz- és felsőoktatás előtt álló kihívások a XXI. században Kelet-Közép-Európában az oktatási reformok tükrében. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2019. március 28-29. Tanulmánykötet. Ungvár, „RIK-U” Kft., 2019. pp. 77-84.
Короткий огляд (реферат): Резюме. У роботі представлено теоретичні засади проблеми білінгвізму як стану мовної ситуації в полікультурному суспільстві, визначено основні напрямки розвитку мовної політики і мовної освіти в Україні, а також окреслено вирішальні чинники успішного опанування українською мовою як другою, неспорідненою мовою представниками національних спільнот.
Abstract. The theoretical basics of problems of bilingualism as a language phenomenon in a multicultural surrounding are presented and principal directions of development of the language policy and language education in Ukraine are defined as well as key aspects of successful language acquisition of a second unrelated language by representatives of national communities are outlined in the study.
Опис: http://kmf.uz.ua/wp-content/uploads/2019/04/Final-Pedagogical_conf_2019_03_28-29.pdf
https://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/bibBRF00007073
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2849
ISBN: 978-617-7692-33-0
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:A köz- és felsőoktatás előtt álló kihívások a XXI. században Kelet-Közép-Európában az oktatási reformok tükrében

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dzsanda_G_Aktualni_problemy_navchannia_ukrainskoi_movy_v_natsionalnii_shkoli_2019.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke, Gávriljuk Ilona, Hutterer Éva és Pallay Katalin (szerk.): A köz- és felsőoktatás előtt álló kihívások a XXI. században Kelet-Közép-Európában az oktatási reformok tükrében. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2019. március 28-29. Tanulmánykötet. Ungvár, „RIK-U” Kft., 2019. pp. 77-84.626.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons