Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2863
Назва: | Запровадження комп’ютерної техніки |
Інші назви: | IKT-technológiák alkalmazása az oktatásban The application of ICT in education |
Автори: | Маргітич Маріанна Margitics Marianna |
Ключові слова: | інноваційні технології;мультимедійний урок;мультимедійні технології;презентація;інформатика;комп'ютер;діяльність вчителя |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | „RIK-U” Kft. |
Вид документа: | dc.type.conferenceAnnouncement |
Бібліографічний опис: | In Berghauer-Olasz Emőke, Gávriljuk Ilona, Hutterer Éva és Pallay Katalin (szerk.): A köz- és felsőoktatás előtt álló kihívások a XXI. században Kelet-Közép-Európában az oktatási reformok tükrében. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2019. március 28-29. Tanulmánykötet. Ungvár, „RIK-U” Kft., 2019. pp. 241-245. |
Короткий огляд (реферат): | Резюме. У статті розглядаються шляхи застосування
сучасних Інтернет-технологій для модернізації психологічної та методичної підтримки
навчально-виховного процесу на базі науководослідного проекту «Освітнє середовище закордонних українських навчальних закладів».
Блок психолого-педагогічного консультування
представлений як складова діагностично-концептуального етапу проведення експерименту
з моделювання освітнього середовища. Автор
наголошує, що реалізація завдань проекту має
відкрити нові шляхи наближення системи
освіти України до європейських стандартів,
а використання Інтернет-технологій для реалізації завдань розвитку психологічної служби
дасть змогу забезпечити доступність послуг у
сфері психології і соціальної роботи не лише в
Україні, а й за її межами. Abstract. The article considers ways of applying modern Internet technologies for modernization of psychological and methodical support of educational process on the basis of research project "Educational environment of foreign Ukrainian educational institutions". The block of psychopedagogical counseling is presented as a component of the diagnostic-conceptual stage of an experiment on modeling of the educational environment. The author emphasizes that realization of the tasks of the project should open new ways of approximation of the educational system of Ukraine to European standards, and use of Internet technologies for realization of tasks of development of psychological service will allow to provide access to services in the field of psychology and social work not only in Ukraine, but also abroad. |
Опис: | http://kmf.uz.ua/wp-content/uploads/2019/04/Final-Pedagogical_conf_2019_03_28-29.pdf https://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/bibBRF00007073 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2863 |
ISBN: | 978-617-7692-33-0 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | A köz- és felsőoktatás előtt álló kihívások a XXI. században Kelet-Közép-Európában az oktatási reformok tükrében |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Margitics_Marianna_Zaprovadzhennia_kompiuternoi_tekhniky_2019.pdf | In Berghauer-Olasz Emőke, Gávriljuk Ilona, Hutterer Éva és Pallay Katalin (szerk.): A köz- és felsőoktatás előtt álló kihívások a XXI. században Kelet-Közép-Európában az oktatási reformok tükrében. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2019. március 28-29. Tanulmánykötet. Ungvár, „RIK-U” Kft., 2019. pp. 241-245. | 611.78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons