Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2873
Назва: Формування змісту ранньої іншомовної освіти в Україні наприкінці ХХ - на початку ХХІ ст.
Інші назви: A korai idegennyelv-oktatás tartalmának alakulása a XX. század végén és a XXI. század elején
Early foreign language education content formation in Ukraine at the end of the 20th and at the beginning of the 21st century
Автори: Юдіта Павлович
Pavlovics Judit
Judit Pavlovich
Ключові слова: рання іншомовна освіта;реформування;зміст;мовна політика;навчальний план;комунікативний підхід
Дата публікації: 2019
Видавництво: „RIK-U” Kft.
Вид документа: dc.type.study
Бібліографічний опис: In Berghauer-Olasz Emőke, Gávriljuk Ilona, Hutterer Éva és Pallay Katalin (szerk.): A köz- és felsőoktatás előtt álló kihívások a XXI. században Kelet-Közép-Európában az oktatási reformok tükrében. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2019. március 28-29. Tanulmánykötet. Ungvár, „RIK-U" Kft., 2019. pp. 343-351.
Короткий огляд (реферат): Анотація. У статті розглядається проблеми формування змісту ранньої іншомовної освіти в Україні наприкінці ХХ та на початку ХХІ ст. Схарактеризовано особливості мовної політики України та розвиток змісту ранньої іншомовної освіти за останні роки. Особливу увагу приділено характеристиці мовної складової Базового навчального плану розвитку освіти України. Визначено чинники, які позитивно вплинули на розвиток змісту ранньої іншомовної освіти в країні.
Abstract. The article deals with the problem of early foreign language education content formation in Ukraine at the end of the 20th and at the beginning of the 21st century. The main peculiarities of language policy in Ukraine and the development of early foreign language education content during the last years have been characterized. Special attention has been paid to the language component of the Basic educational plan of schooling development in these countries. The main factors that influenced greatly the early foreign language content development in the countri have been determined.
Опис: https://kmf.uz.ua/wp-content/uploads/2019/04/Final-Pedagogical_conf_2019_03_28-29.pdf
https://opac3.brff.monguz.hu:443/en/record/-/record/bibBRF00007073
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2873
ISBN: 978-617-7692-33-0
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:A köz- és felsőoktatás előtt álló kihívások a XXI. században Kelet-Közép-Európában az oktatási reformok tükrében
Pavlovics Judit

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pavlovics_Judit_Formuvannia_zmistu_rannoi_inshomovnoi_osvity_v_Ukraini_naprykintsi_XX_2019.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke, Gávriljuk Ilona, Hutterer Éva és Pallay Katalin (szerk.): A köz- és felsőoktatás előtt álló kihívások a XXI. században Kelet-Közép-Európában az oktatási reformok tükrében. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2019. március 28-29. Tanulmánykötet. Ungvár, „RIK-U" Kft., 2019. pp. 343-351.633.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons