Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2873
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮдіта Павловичuk
dc.contributor.authorPavlovics Judithu
dc.contributor.authorJudit Pavlovichen
dc.date.accessioned2023-08-03T09:25:41Z-
dc.date.available2023-08-03T09:25:41Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationIn Berghauer-Olasz Emőke, Gávriljuk Ilona, Hutterer Éva és Pallay Katalin (szerk.): A köz- és felsőoktatás előtt álló kihívások a XXI. században Kelet-Közép-Európában az oktatási reformok tükrében. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2019. március 28-29. Tanulmánykötet. Ungvár, „RIK-U" Kft., 2019. pp. 343-351.en
dc.identifier.isbn978-617-7692-33-0-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2873-
dc.descriptionhttps://kmf.uz.ua/wp-content/uploads/2019/04/Final-Pedagogical_conf_2019_03_28-29.pdfen
dc.descriptionhttps://opac3.brff.monguz.hu:443/en/record/-/record/bibBRF00007073en
dc.description.abstractАнотація. У статті розглядається проблеми формування змісту ранньої іншомовної освіти в Україні наприкінці ХХ та на початку ХХІ ст. Схарактеризовано особливості мовної політики України та розвиток змісту ранньої іншомовної освіти за останні роки. Особливу увагу приділено характеристиці мовної складової Базового навчального плану розвитку освіти України. Визначено чинники, які позитивно вплинули на розвиток змісту ранньої іншомовної освіти в країні.uk
dc.description.abstractAbstract. The article deals with the problem of early foreign language education content formation in Ukraine at the end of the 20th and at the beginning of the 21st century. The main peculiarities of language policy in Ukraine and the development of early foreign language education content during the last years have been characterized. Special attention has been paid to the language component of the Basic educational plan of schooling development in these countries. The main factors that influenced greatly the early foreign language content development in the countri have been determined.en
dc.language.isouken
dc.publisher„RIK-U” Kft.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectрання іншомовна освітаuk
dc.subjectреформуванняuk
dc.subjectзмістuk
dc.subjectмовна політикаuk
dc.subjectнавчальний планuk
dc.subjectкомунікативний підхідuk
dc.titleФормування змісту ранньої іншомовної освіти в Україні наприкінці ХХ - на початку ХХІ ст.en
dc.title.alternativeA korai idegennyelv-oktatás tartalmának alakulása a XX. század végén és a XXI. század elejénen
dc.title.alternativeEarly foreign language education content formation in Ukraine at the end of the 20th and at the beginning of the 21st centuryen
dc.typedc.type.studyen
Appears in Collections:A köz- és felsőoktatás előtt álló kihívások a XXI. században Kelet-Közép-Európában az oktatási reformok tükrében
Pavlovics Judit

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pavlovics_Judit_Formuvannia_zmistu_rannoi_inshomovnoi_osvity_v_Ukraini_naprykintsi_XX_2019.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke, Gávriljuk Ilona, Hutterer Éva és Pallay Katalin (szerk.): A köz- és felsőoktatás előtt álló kihívások a XXI. században Kelet-Közép-Európában az oktatási reformok tükrében. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2019. március 28-29. Tanulmánykötet. Ungvár, „RIK-U" Kft., 2019. pp. 343-351.633.15 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons