Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2879
Назва: | Barriers to utilizing listening strategies by EFL learners and their pedagogical implications |
Інші назви: | Бар’єри у застосуванні стратегій іншомовного слухання та їх педагогічні імплікації |
Автори: | Viktoriya Kochish Кочіш Вікторія Kocsis Viktória |
Ключові слова: | listening skills;development;barriers |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Filológia Tanszék |
Вид документа: | dc.type.master |
Бібліографічний опис: | Kocsis Viktória: Barriers to utilizing listening strategies by EFL learners and their pedagogical implications. Filológia Tanszék, Beregszász, 2023. 87 p. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2879 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Angol Tanszéki Csoport |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kocsis_Viktoria_Barriers_to_utilizing_listening_strategies_by_efl_learners_2023.pdf | Kocsis Viktória: Barriers to utilizing listening strategies by EFL learners and their pedagogical implications. Filológia Tanszék, Beregszász, 2023. 87 p. | 634.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons