Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/298
Назва: | Students’ approaches to vocabulary learning and their relarionship to achievement level |
Інші назви: | Підходи студентів до навчання англомовної лексики та їх звязок з успішністю |
Автори: | Petrusinec András Петрушинець Андрій |
Ключові слова: | students’ approaches;vocabulary learning;achievement level |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Filológia Tanszék |
Вид документа: | dc.type.bachelor |
Бібліографічний опис: | Petrusinec András: Students’ approaches to vocabulary learning and their relarionship to achievement level. Filológia Tanszék, Beregszász, 2020. 68 p. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/298 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Angol Tanszéki Csoport |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Petrusinec_A_Students_approaches_to_vocabulary_learning_and_their_relarionship_2020.pdf | Petrusinec András: Students’ approaches to vocabulary learning and their relarionship to achievement level. Filológia Tanszék, Beregszász, 2020. 68 p. | 1.04 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons