Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3010
Назва: Використання технічних засобів та видів наочності на уроках української мови
Автори: Чегіль Вікторія
Ключові слова: процес навчання;сприйняття інформації
Дата публікації: 2023
Видавництво: Кафедра філології
Вид документа: dc.type.master
Бібліографічний опис: Чегіль Вікторія: Використання технічних засобів та видів наочності на уроках української мови. Кафедра філології, Берегово, 2023. 63 с.
Короткий огляд (реферат): Резюме. Урок української літератури на сьогоднішній день важко уявити без новітніх технологій сьогодення, що допомагають формувати мовну, мовленнєву та орфографічну компетенції учнів Адже під час використання технічних засобів наочності сприяняття інформації відбувається різними каналами, за рахунок чого краще засвоюється дітьми. Інтеграція технічних засобів наочності в освітній процес стимулює пізнавальний інтерес школярів до вивчення такого навчального предмета як українська література, сприяє підвищенню ефективності навчання і самонавчання та якості освіти в цілому. Однією з ключових проблем педагогічної науки та шкільної практики сьогодні являються не вирішені до кінця завдання запровадження в освітніх закладах таких технічних засобів, які б забезпечили учням оволодіння знаннями та засвоєнню змісту навчання. Темою використання екранних засобів наочності на уроках української літератури. В свою чергу, розглядалася такими вченим як Т. Бугайко, Ф. Бугайко, П. Волинського. Відтак, у своїх посібниках, вчені наголошували на важливості застосування на уроках літератури різноманітних засобів зорової наочності, а саме: демонстрації портретів письменників, документальних фотографій, ілюстрацій до творів, літературних плакатів тощо, а також екранних засобів унаочнення. Основним каналом отримання людиною інформації для одержання знань про світ являється саме зорове сприйняття. Адже саме через зір людина сприймає близько 90% інформації. Завдяки візуалізації людина здатна запам’ятовувати такі деталі, на які б не звернула уваги, перечитуючи текст. Так як сприймання інформації стає значно легшим, коли вона доходить не просто у вигляді набору букв, а з картинками, схемами та іншими візуальними цікавинками.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3010
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Ukrán Tanszéki Csoport

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chehil_Viktoriia_Vykorystannia_tekhnichnykh_zasobiv_ta_vydiv_naochnosti_2023.pdfЧегіль Вікторія: Використання технічних засобів та видів наочності на уроках української мови. Кафедра філології, Берегово, 2023. 63 с.1.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons