Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3066
Cím: Потреби і запити користувачів інформації про інноваційний капітал підприємства: проблема релевантності
Egyéb cím: Needs and requests of users of information on the innovative capital of the enterprise: the problem of relevance
Szerző(k): Макарович Вікторія
Makarovics Viktória
Vyktorya Makarovych
Kulcsszavak: система обліку;дослідження та розробки;релевантність облікової інформації;інноваційний капітал;accounting system;research and development;innovative capital;relevance of accounting information
Kiadás dátuma: máj-2023
Kiadó: Державний університет «Житомирська політехніка»
Típus: dc.type.article
Hivatkozás: Макарович В. К.: Потреби і запити користувачів інформації про інноваційний капітал підприємства: проблема релевантності. In Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю та аналізу. 2023. Випуск 1 (54). с. 38-45.
Sorozat neve/Száma.: ;Випуск 1 (54)
Absztrakt: Резюме. Обґрунтовано необхідність вирішення проблеми релевантності облікової інформації щодо інноваційного капіталу підприємства. Виокремлено та охарактеризовано два основні види релевантності фінансової звітності (вартісна, кредитна). Проведено класифікацію суб’єктів, що формують інформаційні потреби і запити щодо інноваційної діяльності підприємства. Проаналізовано інформаційні потреби різних груп суб’єктів щодо інноваційного капіталу підприємства (внутрішні користувачі, зовнішні користувачі, дослідники в сфері обліку, дослідники-економісти, представники консалтингових компаній, професійні оцінювачі та аналітики). Обґрунтовано причини втрати релевантності обліковою інформацією в частині інноваційного капіталу підприємства, що генерується чинною системою обліку в розрізі двох основних складових релевантності (передбачувальна та підтверджувальна цінність). Вирізнено дві основні групи пропозицій щодо усунення проблеми втрати релевантності облікової інформації в частині інноваційної діяльності підприємства (в межах існуючої моделі обліку, в межах нової моделі обліку).
Abstract. The need to solve the problem of the relevance of accounting information regarding the innovative capital of the enterprise has been grounded. Two main types of relevance of financial reporting (cost, credit) have been identified and characterized. The classification of subjects forming information needs and requests regarding the innovative activity of the enterprise has been carried out. The information needs of various groups of subjects regarding the enterprise's innovative capital (internal users, external users, accounting researchers, economist researchers, representatives of consulting companies, professional evaluators and analysts) have been analyzed. The reasons for the loss of relevance of accounting information in the part of the enterprise’s innovative capital generated by the current accounting system in terms of two main components of relevance (predictive value, confirmatory value) have been grounded. Two main groups of proposals have been identified to eliminate the problem of loss of relevance of accounting information in the part of innovative activity of the enterprise (within the existing accounting model, within the new accounting model).
URI: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3066
ISSN: 1994-1749 (Print)
2708-4957 (Online)
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Ebben a gyűjteményben:Makarovics Viktória

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Makarovics_Viktoria_Potreby_i_zapyty_korystuvachiv_informatsii_pro_innovatsiinyi_2023.pdfМакарович В. К.: Потреби і запити користувачів інформації про інноваційний капітал підприємства: проблема релевантності. In Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю та аналізу. 2023. Випуск 1 (54). с. 38-45.338.75 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons