Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3071
Назва: The native/nonnative conundrum revisited
Автори: Medgyes Péter
Ключові слова: The non-native teacher;english teacher;english language
Дата публікації: 2018
Видавництво: „RIK-U” Kft.
Вид документа: dc.type.conferenceAbstract
Бібліографічний опис: In Nagy-Kolozsvári Enikő – Kovács Szilvia (szerk.): Multikulturalizmus és diverzitás a 21. században. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2018. március 27-28. Absztraktkötet. Ungvár, „RIK-U” Kft., 2018. p. 239.
Короткий огляд (реферат): Abstract. In my book, ‘The non-native teacher’ (1994), I argued that nonnative-speaking teachers of English were unable to emulate native speakers in terms of their English-language competence. At the same time I also claimed that nonnatives were in possession of certain attributes that may well offset their linguistic handicap. To prove my point I put forward two sets of hypotheses. Since my publication a lot has happened concerning the native/nonnative dilemma and English language teaching in general. With a new paradigm looming large, I propose a 9-point action plan for deliberation.
Опис: https://kmf.uz.ua/wp-content/uploads/2018/11/Multicult-Diversity_Book-of-Abstracts_23-10-2018.pdf
https://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/bibBRF00006453
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3071
ISBN: 978-617-7692-09-5
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Multikulturalizmus és diverzitás a 21. században

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Medgyes_Peter_The_native_nonnative_conundrum_revisited_2018.pdfIn Nagy-Kolozsvári Enikő – Kovács Szilvia (szerk.): Multikulturalizmus és diverzitás a 21. században. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2018. március 27-28. Absztraktkötet. Ungvár, „RIK-U” Kft., 2018. p. 239.773.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons