Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3134
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩука Галинаuk
dc.contributor.authorShchuka Halynaen
dc.contributor.authorScsuka Halinahu
dc.date.accessioned2023-10-05T08:13:12Z-
dc.date.available2023-10-05T08:13:12Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationIn Григор О. О. та iн. (ред. кол.): Матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Туристичний та готельно-ресторанний бізнес в Україні: проблеми розвитку та регулювання» 18‒19 березня 2021 року, м. Черкаси. Том 1. Черкаси, ЧДТУ, 2021. c. 145-147.en
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3134-
dc.description.abstractРезюме. Карантинні обмеження, введені в березні 2020 року, спонукали найбільш прогресивних власників та керівників підприємств сфери туризму приділити увагу питанням поліпшення маркетингової діяльності. Маркетинг був обраний не випадково, адже саме цей напрям діяльності забезпечує вирішення ряду питань, починаючи від доцільності введення тієї чи іншої послуги, завершуючи отриманням максимального прибутку. Саме цей напрям діяльності у більшості туристичних підприємств Закарпаття залишає бажати кращого: цікаві пропозиції залишаються невідомі споживачеві, продуктова, цінова та збутова політика реалізується імпульсивно. Тож, значна кількість власників туристичного бізнесу регіону скористалися можливістю: одна частина обрали для себе онлайн навчання (пропозицій була достатня кількість), інша – запросили спеціалістів зі сторони. І серед перших, і серед других виявилися ті, хто залишився розчарованим. Що саме «пішло не так», на які підводні камені скаржилися в процесі розробки та впровадження маркетингової стратегії власники та керівники підприємств – це і буде темою даної публікації.uk
dc.language.isouken
dc.publisherЧДТУen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectтуристичне підприємствоuk
dc.subjectSWOT-аналізuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.titleСтратегічне планування: розробка маркетингової стратегії туристичного підприємстваen
dc.typedc.type.other.conferenceAnnouncementen
Appears in Collections:Scsuka Halina

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Scsuka_H_Stratehichne_planuvannia_rozrobka_marketynhovoi_stratehii_turystychnoho_pidpryiemstva_2021.pdfIn Григор О. О. та iн. (ред. кол.): Матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Туристичний та готельно-ресторанний бізнес в Україні: проблеми розвитку та регулювання» 18‒19 березня 2021 року, м. Черкаси. Том 1. Черкаси, ЧДТУ, 2021. c. 145-147.223.49 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons