Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3135
Cím: Визначення змісту вибіркової дисципліни з туризму
Egyéb cím: Determination of the content of an elective discipline from tourism
Szerző(k): Щука Галина
Shchuka Halyna
Scsuka Halina
Безрученков Юpiй
Bezruchenkov Yuriy
Олена Міхо
Olena Mikho
Kulcsszavak: вибіркова дисципліна;освітній компонент;фахові компетентності;подієвий туризм
Kiadás dátuma: 2022
Kiadó: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Típus: dc.type.article
Hivatkozás: In Оптасюк С. В. (гол. наук. ред.): Збірник наукових праць Кам’янець Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна. Випуск 28: Концептуальні основи розбудови сучасної природничо математичної та фізико-технологічної освіти. Кам’янець-Подільський, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022. c. 147-151.
Sorozat neve/Száma.: Серія педагогічна;Випуск 28: Концептуальні основи розбудови сучасної природничо математичної тафізико-технологічної освіти
Absztrakt: Резюме. У статті визначено ключові аспекти формування змісту вибіркових фахових дисциплін на прикладі освітнього компонента «Подієвий туризм». У результаті проведеного дослідження джерел було визначено фахові компетентності фахівця з подієвого туризму, зміст дисципліни та способи організації діяльності здобувачів з використанням студентоцентрованого, компетентнісного та особистісного підходів. Формування індивідуальної освітньої траєкторії згідно з нормативними документами передбачає вибір здобувачем вищої освіти не менш ніж 25% від загальної кількості кредитів ЄКТС. Вибіркові дисципліни пропонуються закладом вищої освіти для більш повного задоволення освітніх та кваліфікаційних потреб і можливостей здобувачів; забезпечення регіональних потреб у фахівцях певної спеціалізації; ефективного використання кадрових, матеріально-технічних та інших ресурсів закладу вищої освіти. Вибір дисциплін здобувачами відбувається блоками на весь період навчання або зі спеціального переліку тільки на наступний навчальний рік. При підготовці фахівців з туризму значна увага приділяється вивченню спеціалізованого туризму з метою підвищення ефективності реалізації регіонального туристичного потенціалу. Введення «Подієвого туризму» до переліку вибіркових дисциплін визначається високими темпами його розвитку, гнучкістю та швидкою адаптацією до сучасних умов, світовим досвідом підготовки здобувачів за цим напрямом, широким переліком видів професійної діяльності за визначеним фахом (фасилітатор, продюсер туристичних подій, менеджер з event туризму в дестинації тощо). Визначений перелік компетентностей впливає на формування змісту вибіркової дисципліни. Фахівець з подієвого туризму, з одного боку, є менеджером зі створення подієвих турів, який має враховувати наявні подієві ресурси, їх значимість для туристичної мотивації, специфіку подієвих турів. З іншого боку, він менеджер спеціальних подій, який вміє створювати і просувати турпродукт-подію для залучення туристів в дестинацію.
Abstract. The article defines the main aspects of forming the content of elective professional disciplines based on the example of the educational component “Event tourism”. As a result of the research, the professional competencies of the specialist in event tourism, the content of this discipline and the organizing activities of the students using student-centred, competence-based and personal approaches were determined. The individual educational trajectory in accordance with regulatory documents requires the student of higher education to choose at least 25% of the total number of ECTS. Elective disciplines are offered by the institution of higher education to more fully meet the educational and qualification needs and capabilities of students; fulfil the regional needs for specialists of a certain specialization; effective use of personnel, technical and other resources of the institution of higher education. Candidates choose subjects in blocks for the entire period of study or from a list only for the next academic year. When training tourism specialists, considerable attention is paid to the study of specialized (niche) tourism to increase the effectiveness of the implementation of regional tourism potential. The inclusion of “Event tourism” to the list of elective disciplines is explained by its high rate of development, flexibility and rapid adaptation to relevant conditions, worldwide experience in training students in this field, a wide list of professional activities in a speciality (facilitator, producer of tourist events, manager of event tourism in the destination, etc.). The defined list of competencies affects the formation of the content of the elective discipline. An event tourism manager, on the one hand, is a manager for creating event tours, who must take into account the available event resources, their signifi cance for tourist motivation, and the specifics of event tours. On the other hand, he is a special events manager who knows how to create and promote such a tourism product as an event to attract tourists to the destination.
URI: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3135
ISSN: 2307-4507
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Ebben a gyűjteményben:Scsuka Halina

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Scsuka_H_Bezruchenkov_Y_Mikho_O_Vyznachennia_zmistu_vybirkovoi_dystsypliny_z_turyzmu_2022.pdfIn Оптасюк С. В. (гол. наук. ред.): Збірник наукових праць Кам’янець Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна. Випуск 28: Концептуальні основи розбудови сучасної природничо математичної та фізико-технологічної освіти. Кам’янець-Подільський, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022. c. 147-151.887.86 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons