Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/315
Назва: Порівняльний аналіз професійної підготовки вчителів іноземних мов в Україні і США
Інші назви: Comparative analysis of foreign language teacher education in Ukraine and the USA
Автори: Леврінц Маріанна
Lőrincz Marianna
Levrints Marianna
Ключові слова: система підготовки вчителів іноземних мов;університет;іншомовна освіта;США;Україна
Дата публікації: 2020
Видавництво: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка
Вид документа: dc.type.article
Бібліографічний опис: In Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 2020. Випуск 188. с. 105-112.
Серія/номер: Серія: Педагогічні науки;Випуск 188.
Короткий огляд (реферат): Резюме. У статті розглянуто спільні і відмінні характеристики підготовки вчителів-філологів в Україні і США. Компаративний аналіз систем фахової підготовки вчителів ІМ в університетах США й України виявив деякі спільні тенденції розвитку (орієнтація на підвищення якості й популярності іншомовної освіти, на компетентнісно-базовану освіту, стандартизацію) та відмінні (У США напрацьовано багатий досвід імплементації стандартів підготовки вчителів ІМ, компетентнісно-базованої освіти, натомість в Україні стандарту професійної підготовки й розвитку вчителів ІМ до цього часу не розроблено та ін.).
Опис: https://pednauk.cuspu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/493/434
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/315
ISBN: 978-7406-57-8
ISSN: 2415-7988 (Print)
2521-1919 (Online)
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Lőrincz Marianna

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Levrints_M_Porivnialnyi_analiz_profesiinoi_pidhotovky_vchyteliv_inozemnykh_2020.pdfIn Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 2020. Випуск 188. с. 105-112.409.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons