Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3176
Назва: Облікове відображення господарських операцій з придбання бренд-активів підприємства
Інші назви: Accounting reflection of business transactions for the acquisition of brand assets of the enterprise
Автори: Стойка Наталія
Sztojka Natália
Natalia Stoika
Viktoriia Poplavska
Поплавська Вікторія
Ключові слова: бренд;брендинг;торгова марка;нематеріальний актив;облік торговельних марок;brand;branding;trademark;intangible asset;accounting of trade marks
Дата публікації: 29-гру-2020
Видавництво: Державний університет «Житомирська політехніка»
Вид документа: dc.type.article
Бібліографічний опис: Стойка Н. С., Поплавська В. В.: Облікове відображення господарських операцій з придбання бренд-активів підприємства. In Економіка, управління та адміністрування. 2020. № 4(94). c. 74-78.
Серія/номер: ;№ 4(94)
Короткий огляд (реферат): Резюме. Визначено, що одним із основних показників ставлення споживача до бренда є лояльність. Розглянуто показники, за якими можна визначити міру лояльності споживачів до бренду. Визначено загальні характеристики бренда, зокрема: бренд існує в свідомості споживача, він має унікальний набір цінностей, призначений для ідентифікації товарів або послуг виробника; бренд – це об’єкт інтелектуальної власності, що складається із сукупності матеріальних, нематеріальних елементів і відображає характеристики товару, його унікальні ознаки; бренд – маркетинговий інструмент, що має певну цінність для продавців та споживачів товарів, сприяє економічному розвитку підприємства і формуванню взаємовигідних відносин з партнерами; на відміну від торгової марки бренд не можна реєструвати і контролювати, а також прив’язати до якогось географічного місця. Встановлено існуючі підходи до побудови методики бухгалтерського обліку торгових марок та брендів, які можуть відрізнятися залежно від того, чи придбані такі активи або були створені самим підприємством. Уточнено питання нарахування амортизації на придбані права на торгову марку. Розкрито порядок передачі виключних прав власності на торгову марку. Запропоновано господарські операції придбання виключно майнових прав на торгову марку.
The article determines that one of the main indicators of the consumer’s attitude to the brand is loyalty. The indicators that can be used to determine the degree of consumer loyalty to the brand are considered. The general characteristics of the brand are determined, in particular: the brand exists in the mind of the consumer, it has a unique set of values intended to identify the goods or services of the manufacturer; a brand is an object of intellectual property consisting of a set of tangible, intangible elements, reflects the characteristics of a product, its unique features; a brand is a marketing tool that has a certain value for sellers and consumers of goods, contributes to the economic development of the enterprise and the formation of mutually beneficial relationships with partners; unlike a trademark, a brand cannot be registered and controlled, and cannot be tied to any geographic location. The existing approaches to the construction of accounting methods for trademarks and brands are established, which may differ depending on whether the acquired assets were created by the enterprise itself. The issue of depreciation of acquired rights to a trademark is clarified. The procedure for transferring exclusive ownership rights to a trademark is disclosed. The business transactions for the acquisition of exclusively property rights to a trademark are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3176
ISSN: 2664-245Х
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Sztojka Natália

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sztojka_N_Poplavska_V_Oblikove_vidobrazhennia_hospodarskykh_operatsii_2020.pdfСтойка Н. С., Поплавська В. В.: Облікове відображення господарських операцій з придбання бренд-активів підприємства. In Економіка, управління та адміністрування. 2020. № 4(94). c. 74-78.350.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons