Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3192
Title: | A digitális módszerekkel támogatott számvitel tanítás hallgatói minősítése |
Other Titles: | Оцінка здобувачами викладання облікових дисциплін із застосуванням цифрових технологій Students' opinion of digital accounting teaching |
Authors: | Borzán Anita Kardos Barbara Borzan Anita Kardosh Barbara |
Keywords: | számvitel;oktatásfejlesztés;digitalizációs technikák;e-learning előadások;Teams online szemináriumok;Moodle online vizsgatesztek |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola |
Type: | dc.type.researchStudy |
Citation: | In Acta Academiae Beregsasiensis. Economics. 2023. 3. szám. pp. 368-381. |
Series/Report no.: | ;3. szám |
Abstract: | Tanulmányunkban a digitalizációs technikák körében az e-learning előadások, a Teams
online szemináriumok, valamint a Moodle online vizsgatesztek számvitel oktatásában való
alkalmazásának a hallgatói megítélését vizsgáljuk. Az elemzésbe a gazdaságinformatikus alapképzési
szakos hallgatókat vonjuk be, akik megfelelő informatikai ismeretekkel érkeznek intézményünkbe,
felsőoktatási tanulmányaik során az első két félévben tanulnak számvitelt, mint gazdasági alapozó
tárgyat. A hallgatók az e-learning előadásokat az érthetőség, a szakmaiság, az előadó stílusa, az elmélet és a gyakorlat összhangja szerint értékelik. Az online szemináriumok és a Moodle vizsgatesztek
hallgatói megítélését a Neptun egységes tanulmányi rendszerben az oktatott kurzusok hallgatói
véleményezése alapján elemezzük. Vizsgálatunk a magyar felsőoktatás történetében első alkalommal
teljesen - 2020 őszének néhány hetes, szeptembertől novemberig tartó jelenléti, nappali tagozatos
oktatását leszámítva - online keretek között oktatott, 2020/2021-es tanév első és második félévének
összehasonlítására irányul. Kutatási célunk a digitalizációs technikák hatékonyságának a
feltérképezése, alacsonyabb elégedettség esetén az oktatás minőségének a javítására vonatkozó
javaslatok megfogalmazása és jövőbeli bevezetése. Abstract. The study presents results of student evaluations of the digitalisation techniques in teaching Accounting during e-learning lectures, Teams online seminars and Moodle online exams. Students with a bachelor's degree in economics are also included in the analysis, who were admitted to our institution with adequate IT skills, studying accounting as a basic economics subject in the first two semesters of their higher education studies. Students evaluate the e-learning lectures on the basis of their clarity, professionalism, style of presentation, and consistency between theory and practice. Student perceptions of the online seminars and Moodle exams are analysed on the basis of student reviews of the courses taught in the Neptun online educational administration system. For the first time in the history of Hungarian higher education, our study aims to compare the first and second semesters of the 2020/2021 academic year, which were taught online entirely, with the exception of a few weeks of attendance and full-time education in the autumn of 2020. Current research aims to investigate the effectiveness of digitalisation techniques, and in case of lower satisfaction, to provide recommendations for improving the quality of education and their future implementation. The goal of the paper is to inform faculty and students involved in higher education, as well as accounting practitioners, about how economics students feel about the effectiveness of engaging each online platform in accounting education. The research area has been selected taking into account the consistency of the accounting curriculum and the training and output requirements. In formulating the results, the main focus has been made on the comments of students in practice-oriented training characterized by strong digital curriculum development. Резюме. Дослідження представляє результати оцінювання студентами методів цифровізації у викладанні бухгалтерського обліку під час лекцій електронного навчання, онлайн-семінарів Teams та онлайн-іспитів Moodle. До аналізу також включені студенти зі ступенем бакалавра економіки, які були прийняті до нашого закладу з відповідними навичками ІТ, вивчаючи бухгалтерський облік як базовий економічний предмет у перших двох семестрах навчання вищих навчальних закладів. Студентами оцінено лекції електронного навчання на основі їх чіткості, професіоналізму, стилю викладу та узгодженості між теорією та практикою. Сприйняття студентами онлайн-семінарів та іспитів Moodle аналізується на основі відгуків студентів про курси, які викладаються в онлайн-системі адміністрування освіти Neptun. Вперше в історії вищої освіти Угорщини дане дослідження має на меті порівняти перший і другий семестри 2020/2021 навчального року, які викладалися повністю онлайн, за винятком кількох тижнів відвідування денної форми навчання восени 2020 року. Поточне дослідження має на меті дослідити ефективність методів цифровізації та, у разі нижчої задоволеності, надати рекомендації щодо покращення якості освіти та їх подальшого впровадження новітніх технологій викладання. Мета статті полягає в тому, щоб поінформувати викладачів і студентів вищих навчальних закладів, а також бухгалтерівпрактиків про те, як студенти-економісти думають про ефективність залучення кожної онлайн-платформи до бухгалтерського навчання. Область дослідження була обрана з урахуванням узгодженості навчальної програми з бухгалтерського обліку та вимог до навчання та випуску. При формулюванні результатів основна увага була зроблена на коментарях студентів практико-орієнтованого навчання, що характеризується сильною розробкою цифрових навчальних програм. |
Description: | https://aab-economics.kmf.uz.ua/aabe/issue/view/3 https://opac3.brff.monguz.hu/hu/record/-/record/bibBRF00012366 |
URI: | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3192 |
ISSN: | 2786-6734 (Print) 2786-6742 (Online) |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Appears in Collections: | Acta Academiae Beregsasiensis. Economics |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Borzan_A_Kardos_B_A_digitalis_modszerekkel_tamogatott_szamvitel_tanitas_hallgatoi_2023.pdf | In Acta Academiae Beregsasiensis. Economics. 2023. 3. szám. pp. 368-381. | 986.42 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License