Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3226
Title: Удосконалення змісту навчальних програм з іноземних мов для початкової школи в країнах Вишеградської четвірки
Other Titles: Improving the Content of Foreing Language Curricula for Primary Schools in the Visegrad four Countries
Authors: Андрея Певсе
Andreya Pevse
Pősze Andrea
Юдіта Павлович
Pavlovics Judit
Judit Pavlovich
Keywords: іноземні мови;foreign language;навчальна програма;curriculum;освіта;educations
Issue Date: 2022
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Type: dc.type.study
Citation: In Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2022. Випуск 53. Том 2. с. 250-258.
Series/Report no.: ;Випуск 53., Том 2.
Abstract: Abstract. The article deals with the content of the educational programs and plans, which regulates the process of learning a foreign language in elementary schools in Hungary, Slovakia, the Czech Republic, and Poland; highlights theoretical and methodical bases educational programs the main directions of its development are outlined; theoretical approaches to the formation of curricula and programs in foreign languages in the elementary school of the above-mentioned countries are revealed; the main directions of reforming the content of early foreign language education. Presents the most important factors that influenced the ray changes in this sphere of education. Based on the analyzed sources, basic information is provided on the planning of educational work and programs in primary school in the countries of the Visegrad Four The influence of the all-European, world globalization and integration processes, the collapse of the socialist community on the cardinal transformations of foreign language education, associated with changes in the linguistic repertoire and the introduction of compulsory early study of modern European languages in elementary schools of the countries under study has been identified. All four countries adhere to the directives of the institutions of the Council of Europe in the area of language policy – «native language plus two foreign languages», and also consider the main task of early foreign language education – to form the basis of foreign language communicative competence, the development of the students’ motivational sphere and their communication skills in the multilingual and multicultural European society. The article deals with the problem of early foreign language education content reformation in school of Slovakia. The adoption of the New Consent of foreign languages teaching and learning by the Slovak Government in 2007 accelerated the positive changes in teaching foreign languages in primary schools. The influence on the formation of language policy and the development of the content of the National Plan, which became the main factor in the reform of school teaching of foreign languages in the Czech Republic. On the basis of the National Plan, a long-term strategy for the modernization of foreign language education has been launched in Hungary since 2003. The educational reform in Poland was directly related to linguistic politics and foreign language education, while of the country developed a curriculum in which junior pupils and their parents were guaranteed a free choice of languages for study, and teachers were free to select textbooks and teaching materials.
Резюме. У статті розглянуто змістові засади навчальних програм та планів, що регламентує процес навчання іноземної мови в початковій школі Угорщини Словаччини, Чехії та Польщі; висвітлено теоретико-методологічні засади формування змісту навчальних програм; окреслено основні напрями її розвитку; розкрито теоретичні підходи до формування навчальних планів і програм з іноземних мов у початковій школі вищезгаданих країн; визначено основні напрями реформування змісту ранньої іншомовної освіти. Виокремлено найважливіші чинники, що вплинули на зміни в цій сфері освіти. На підставі проаналізованих джерел представлено основні відомості щодо планування та складання програм початкової школи в країнах Вишеградської четвірки. Виявлено вплив загальноєвропейських і світових глобалізаційних та інтеграційних процесів, розпаду соціалістичної співдружності на кардинальні трансформації іншомовної освіти, пов’язані зі змінами мовного репертуару та започаткуванням обов’язкового раннього вивчення сучасних європейських мов у початкових школах досліджуваних країн. Визначено, що всі чотири країни дотримуються директиви інституцій Ради Європи в галузі мовної політики – «рідна мова плюс дві іноземних», а також вважають основним завданням ранньої іншомовної освіти формування основ іншомовної комунікативної компетенції, розвиток мотиваційної сфери учня та його вмінь і навичок спілкування в мультилінгвальному та полікультурному європейському суспільстві. Розглянуто проблему реформування змісту ранньої іншомовної освіти в школа Словаччини, де уряд у 2007 році прискорив позитивні зміни у викладанні іноземних мов у початкових школах. Констатовано вплив на формування мовної політики та розроблення змісту Національного плану, який став основним чинником реформування шкільного навчання іноземних мов у Чехії. Встановлено, що на основі Національного навчального плану в Угорщині з 2003 року започатковано довготривалу стратегію модернізації іншомовної освіти, а освітні реформи у Польщі мали безпосереднє відношення до мовної політики, крім цього, було розроблено навчальний план, у якому учням молодших класів та їхнім батькам було гарантовано вільний вибір мов для вивчення, а вчителям вільний вибір підручників та навчально-методичних матеріалів.
URI: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3226
ISSN: 2308-4855 (Print)
2308-4863 (Online)
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Appears in Collections:Pavlovics Judit
Pősze Andrea

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Posze_A_Pavlovics_J_Udoskonalennia_zmistu_navchalnykh_prohram_2022.pdfIn Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2022. Випуск 53. Том 2. с. 250-258.371.43 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons