Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/322
Cím: Evolving Language Teacher Roles
Szerző(k): Levrints Marianna
Леврінц Маріанна
Lőrincz Marianna
Kulcsszavak: education;teacher roles;foreign language
Kiadás dátuma: 2017
Kiadó: ПП “Аутдор-Шарк"
Típus: dc.type.article
Hivatkozás: In Фабіан М. П. (відп. ред.): Сучасні дослідження з іноземної філології. Збірник наукових праць. Випуск 15. Ужгород, ПП “Аутдор-Шарк”, 2017. с. 254-258.
Sorozat neve/Száma.: Випуск 15.
Absztrakt: Abstract. The present paper has considered the roles of language teachers in the context of developments taking place in education. Traditional language teacher roles have been reassessed in light of recent shifts of educational paradigms such as humanistic paradigm, a paradigm in which learning is prioritized over teaching and learner-centered approach.
Резюме. У статті висвітлюється роль учителя іноземних мов у контексті оновлення освітньої парадигми. Традиційні ролі вчителя переосмислюються у світлі гуманізму, особистісно-орієнтованого підходу та перерозподілу пріоритетів між викладанням і навчанням, згідно з яким перспективним напрямком дослідження є навчання учителя.
Leírás: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=Sdzif_2017_15_42
https://www.uzhnu.edu.ua/uk/infocentre/get/14377
URI: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/322
ISBN: 978-617-7132-80-5
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Ebben a gyűjteményben:Lőrincz Marianna

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Levrints_M_Evolving_Language_Teacher_Roles_2017.pdfIn Фабіан М. П. (відп. ред.): Сучасні дослідження з іноземної філології. Збірник наукових праць. Випуск 15. Ужгород, ПП “Аутдор-Шарк”, 2017. с. 254-258.693.79 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons