Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/322
Назва: Evolving Language Teacher Roles
Автори: Levrints Marianna
Леврінц Маріанна
Lőrincz Marianna
Ключові слова: education;teacher roles;foreign language
Дата публікації: 2017
Видавництво: ПП “Аутдор-Шарк"
Вид документа: dc.type.article
Бібліографічний опис: In Фабіан М. П. (відп. ред.): Сучасні дослідження з іноземної філології. Збірник наукових праць. Випуск 15. Ужгород, ПП “Аутдор-Шарк”, 2017. с. 254-258.
Серія/номер: Випуск 15.
Короткий огляд (реферат): Abstract. The present paper has considered the roles of language teachers in the context of developments taking place in education. Traditional language teacher roles have been reassessed in light of recent shifts of educational paradigms such as humanistic paradigm, a paradigm in which learning is prioritized over teaching and learner-centered approach.
Резюме. У статті висвітлюється роль учителя іноземних мов у контексті оновлення освітньої парадигми. Традиційні ролі вчителя переосмислюються у світлі гуманізму, особистісно-орієнтованого підходу та перерозподілу пріоритетів між викладанням і навчанням, згідно з яким перспективним напрямком дослідження є навчання учителя.
Опис: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=Sdzif_2017_15_42
https://www.uzhnu.edu.ua/uk/infocentre/get/14377
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/322
ISBN: 978-617-7132-80-5
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Lőrincz Marianna

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Levrints_M_Evolving_Language_Teacher_Roles_2017.pdfIn Фабіан М. П. (відп. ред.): Сучасні дослідження з іноземної філології. Збірник наукових праць. Випуск 15. Ужгород, ПП “Аутдор-Шарк”, 2017. с. 254-258.693.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons