Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/322
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLevrints Mariannaen
dc.contributor.authorЛеврінц Маріаннаuk
dc.contributor.authorLőrincz Mariannahu
dc.date.accessioned2020-11-19T15:26:55Z-
dc.date.available2020-11-19T15:26:55Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationIn Фабіан М. П. (відп. ред.): Сучасні дослідження з іноземної філології. Збірник наукових праць. Випуск 15. Ужгород, ПП “Аутдор-Шарк”, 2017. с. 254-258.en
dc.identifier.isbn978-617-7132-80-5-
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/322-
dc.descriptionhttp://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=Sdzif_2017_15_42en
dc.descriptionhttps://www.uzhnu.edu.ua/uk/infocentre/get/14377en
dc.description.abstractAbstract. The present paper has considered the roles of language teachers in the context of developments taking place in education. Traditional language teacher roles have been reassessed in light of recent shifts of educational paradigms such as humanistic paradigm, a paradigm in which learning is prioritized over teaching and learner-centered approach.en
dc.description.abstractРезюме. У статті висвітлюється роль учителя іноземних мов у контексті оновлення освітньої парадигми. Традиційні ролі вчителя переосмислюються у світлі гуманізму, особистісно-орієнтованого підходу та перерозподілу пріоритетів між викладанням і навчанням, згідно з яким перспективним напрямком дослідження є навчання учителя.uk
dc.language.isoenen
dc.publisherПП “Аутдор-Шарк"en
dc.relation.ispartofseriesВипуск 15.-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjecteducationen
dc.subjectteacher rolesen
dc.subjectforeign languageen
dc.titleEvolving Language Teacher Rolesen
dc.typedc.type.articleen
Appears in Collections:Lőrincz Marianna

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Levrints_M_Evolving_Language_Teacher_Roles_2017.pdfIn Фабіан М. П. (відп. ред.): Сучасні дослідження з іноземної філології. Збірник наукових праць. Випуск 15. Ужгород, ПП “Аутдор-Шарк”, 2017. с. 254-258.693.79 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons