Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3230
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАндрея Певсеuk
dc.contributor.authorAndreya Pevseen
dc.contributor.authorPősze Andreahu
dc.date.accessioned2024-01-15T10:40:05Z-
dc.date.available2024-01-15T10:40:05Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationIn Priority directions of science and technology development. Abstracts of V International Scientific and Practical Conference Kyiv, Ukraine, 24-26 January 2021. Kyiv, SPC “Sci-conf.com.ua”, 2021. pp. 1256-1258.en
dc.identifier.isbn978-966-8219-84-9-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3230-
dc.description.abstractРезюме. У сучасному світі, який швидко розвивається, важливо бути завжди поінформованим, підготовленим та готовим до змін. Це може статися лише в тому випадку, якщо ми відкриті для технічного прогресу сьогодення. Це не менше, ніж освоєння та використання можливостей, які пропонує інформаційна технологія. Завдяки постійному засвоєнню та використанню цих технологій формується інформаційна культура. І цю культуру потрібно постійно розвивати та вдосконалювати за допомогою інноваційних технологій.uk
dc.language.isouken
dc.publisherSPC “Sci-conf.com.ua”en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectінформаційна культураuk
dc.subjectформуванняuk
dc.titleГотовності педагога до формування інформаційної культури особистості в освітньому процесіen
dc.typedc.type.extendedAbstracten
Appears in Collections:Pősze Andrea

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Posze_A_Hotovnosti_pedahoha_do_formuvannia_informatsiinoi_kultury_osobystosti_v_osvitnomu_2021.pdfIn Priority directions of science and technology development. Abstracts of V International Scientific and Practical Conference Kyiv, Ukraine, 24-26 January 2021. Kyiv, SPC “Sci-conf.com.ua”, 2021. pp. 1256-1258.9.5 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons