Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3231
Назва: | Інформаційна компетентність майбутнього філолога – ключ до результативної педагогічної праці |
Автори: | Андрея Певсе Andreya Pevse Pősze Andrea |
Ключові слова: | філолог;інформаційні технології;інформаційна компетентність |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Cognum Publishing House |
Вид документа: | dc.type.extendedAbstract |
Бібліографічний опис: | In Scientific achievements of modern society. Abstracts of II International Scientific and Practical Conference. Liverpool, Cognum Publishing House, 2019. pp. 51-53. |
Короткий огляд (реферат): | Резюме. У сучасному світі велику роль відіграє інформаційна компетентність вчителя-філолога. Це не можливо без розвитку технічної, програмної і технологічної бази навчальних закладів, ефективного інформаційного обміну. Завдяки цьому розвитку, філологічна праця стає продуктивнішою. Цей розвиток використання сучасних інформаційних технологій і потребує розвиток інформаційних компетентностей педагогів-філологів для результативної праці. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3231 |
ISBN: | 978-92-9472-193-8 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Pősze Andrea |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Posze_A_Informatsiina_kompetentnist_maibutnoho_filoloha_kliuch_do_rezultatyvnoi _pedahohichnoi_pratsi.pdf | In Scientific achievements of modern society. Abstracts of II International Scientific and Practical Conference. Liverpool, Cognum Publishing House, 2019. pp. 51-53. | 2.67 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons