Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3231
Назва: Інформаційна компетентність майбутнього філолога – ключ до результативної педагогічної праці
Автори: Андрея Певсе
Andreya Pevse
Pősze Andrea
Ключові слова: філолог;інформаційні технології;інформаційна компетентність
Дата публікації: 2019
Видавництво: Cognum Publishing House
Вид документа: dc.type.extendedAbstract
Бібліографічний опис: In Scientific achievements of modern society. Abstracts of II International Scientific and Practical Conference. Liverpool, Cognum Publishing House, 2019. pp. 51-53.
Короткий огляд (реферат): Резюме. У сучасному світі велику роль відіграє інформаційна компетентність вчителя-філолога. Це не можливо без розвитку технічної, програмної і технологічної бази навчальних закладів, ефективного інформаційного обміну. Завдяки цьому розвитку, філологічна праця стає продуктивнішою. Цей розвиток використання сучасних інформаційних технологій і потребує розвиток інформаційних компетентностей педагогів-філологів для результативної праці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3231
ISBN: 978-92-9472-193-8
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Pősze Andrea

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Posze_A_Informatsiina_kompetentnist_maibutnoho_filoloha_kliuch_do_rezultatyvnoi _pedahohichnoi_pratsi.pdfIn Scientific achievements of modern society. Abstracts of II International Scientific and Practical Conference. Liverpool, Cognum Publishing House, 2019. pp. 51-53.2.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons