Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3231
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Андрея Певсе | uk |
dc.contributor.author | Andreya Pevse | en |
dc.contributor.author | Pősze Andrea | hu |
dc.date.accessioned | 2024-01-15T10:53:31Z | - |
dc.date.available | 2024-01-15T10:53:31Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | In Scientific achievements of modern society. Abstracts of II International Scientific and Practical Conference. Liverpool, Cognum Publishing House, 2019. pp. 51-53. | en |
dc.identifier.isbn | 978-92-9472-193-8 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3231 | - |
dc.description.abstract | Резюме. У сучасному світі велику роль відіграє інформаційна компетентність вчителя-філолога. Це не можливо без розвитку технічної, програмної і технологічної бази навчальних закладів, ефективного інформаційного обміну. Завдяки цьому розвитку, філологічна праця стає продуктивнішою. Цей розвиток використання сучасних інформаційних технологій і потребує розвиток інформаційних компетентностей педагогів-філологів для результативної праці. | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Cognum Publishing House | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | філолог | uk |
dc.subject | інформаційні технології | uk |
dc.subject | інформаційна компетентність | uk |
dc.title | Інформаційна компетентність майбутнього філолога – ключ до результативної педагогічної праці | en |
dc.type | dc.type.extendedAbstract | en |
Appears in Collections: | Pősze Andrea |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Posze_A_Informatsiina_kompetentnist_maibutnoho_filoloha_kliuch_do_rezultatyvnoi _pedahohichnoi_pratsi.pdf | In Scientific achievements of modern society. Abstracts of II International Scientific and Practical Conference. Liverpool, Cognum Publishing House, 2019. pp. 51-53. | 2.67 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License