Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/324
Назва: Порівняльний аналіз професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов в Україні та Угорщині
Інші назви: Comparative analysis of professional training of future foreign language teachers in Ukraine and Hungary
Автори: Козубовська Ірина
Леврінц Маріанна
Kozubovska Iryna
Levrints Marianna
Lőrincz Marianna
Ключові слова: професійна підготовка вчителя іноземних мов;Україна;Угорщина;зарубіжний досвід
Дата публікації: 2011
Видавництво: Хмельницький національний університет
Вид документа: dc.type.article
Бібліографічний опис: In Порівняльна професійна педагогіка. 2011. Випуск 1. с. 127-135.
Серія/номер: Випуск 1.
Короткий огляд (реферат): Резюме. Досліджено питання вдосконалення підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Здійснено порівняльний аналіз професійної підготовки вчителів іноземних мов в Угорщині та Україні. Визначено прогресивні ідеї угорського педагогічного досвіду. З’ясовано, що на сучасному етапі назріла нагальна потреба перегляду змісту і технологій підготовки та перепідготовки педагогічних працівників у зв’язку із наявністю певних недоліків в цій сфері. Виявлено ці недоліки та встановлено способи їх можливого усунення на основі використання прогресивних ідей досвіду Угорщини.
Abstract. Issues of professional training of foreign language teachers have beenconsidered. The comparative analysis of professional training in Hungary and Ukrainehas been done and the most important ideas of the Hungarian experience have beendefined. It has been determined that nowadays there is an urgent need ofreconsideration of content and technologies of training and requalification of teachersbecause of some failings in this sphere. These failings have been determined and ways of their possible elimination on the basis of using progressive ideas of Hungarian experience have been defined.
Резюме. Исследованы вопросы усовершенствования подготовки будущих учителей иностранных языков. Осуществлён сравнительный анализ профессиональной подготовки учителей иностранных языков в Венгрии и Украине. Определены некоторые прогрессивные идеи венгерского педагогического опыта. Выяснено, что на современном этапе назрела крайняя необходимость пересмотреть содержание и технологии подготовки и переподготовки педагогических работников в связи с наличием некоторых недостатков в этой области. Определены эти недостатки и установлены способы их возможного устранения на основе использования прогрессивных идей опыта Венгрии.
Опис: http://lib.iitta.gov.ua/2564/1/%D0%9F%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D1%8F%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0_%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%BA%D0%B0_-_%D0%92%D0%B8%D0%BF%D1%83%D1%81%D0%BA_1.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/324
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Lőrincz Marianna

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kozubovska_I_Levrints_M_Porivnialnyi_analiz_profesiinoi_pidhotovky_2011.pdfIn Порівняльна професійна педагогіка. 2011. Випуск 1. с. 127-135.383.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons