Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/325
Title: Хронологізація моделей підготовки вчителів іноземних мов в університетах США
Authors: Леврінц Маріанна
Lőrincz Marianna
Levrints Marianna
Keywords: модель;класифікація;іншомовна освіта;вчитель іноземних мов;вища педагогічна освіта;США
Issue Date: 2020
Publisher: Університет Григорія Сковороди в Переяславі
Type: OtherConferenceAnnouncement
Citation: In Матеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації». Випуск 59. Переяслав, Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2020. pp. 199-202.
Series/Report no.: Випуск 59
Abstract: У статті представлено авторську класифікацію моделей підготовки вчителів-філологів у США на основі хронологічного критерію. Виділено інтуїтивну, біхевіористичну або ремісницьку, науково-прикладну, рефлексивну та критичну моделі.
URI: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/325
Appears in Collections:Lőrincz Marianna

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chronolohizacija_vagott.pdfIn Матеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації». Випуск 59. Переяслав, Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2020. pp. 199-202.705.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.