Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/325
Title: Хронологізація моделей підготовки вчителів іноземних мов в університетах США
Authors: Леврінц Маріанна
Lőrincz Marianna
Levrints Marianna
Keywords: модель;класифікація;іншомовна освіта;вчитель іноземних мов;вища педагогічна освіта;США
Issue Date: 2020
Type: dc.type.other.conferenceAnnouncement
Citation: In Коцур В. П. (гол.ред.): Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації» 29 травня 2020 року. Збірник наукових праць. Випуск 59. Переяслав, 2020. с. 199-202.
Series/Report no.: Випуск 59.
Abstract: Резюме. У статті представлено авторську класифікацію моделей підготовки вчителів-філологів у США на основі хронологічного критерію. Виділено інтуїтивну, біхевіористичну або ремісницьку, науково-прикладну, рефлексивну та критичну моделі.
Abstract. The paper is devoted to the study of foreign language teacher education models in the US universities. The following models have been singled out on the basis of the chronological criterion: the intuitive, behaviourist or art-craft, applied science, reflective, and critical models.
URI: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/325
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Appears in Collections:Lőrincz Marianna

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Levrints_M_Khronolohizatsiia_modelei_pidhotovky_vchyteliv_inozemnykh_mov_2020.pdfIn Коцур В. П. (гол.ред.): Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації» 29 травня 2020 року. Збірник наукових праць. Випуск 59. Переяслав, 2020. с. 199-202.747.64 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons