Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3250
Title: Відображення регіонального контексту в освітньо-професійній програмі зі спеціальностІ 242 «Туризм»
Authors: Щука Галина
Shchuka Halyna
Scsuka Halina
Keywords: регіон;освітньо-професійна програма;спеціальність «Туризм»;SWOT-аналіз
Issue Date: 2021
Publisher: ЛДУФК ім. Івана Боберського
Type: dc.type.extendedAbstract
Citation: In Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності. Збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (07-08 жовтня 2021 року, м. Львів). Львів, ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2021. c. 326-328.
Abstract: Резюме. Процес підготовки фахівців для всіх сфер господарства має орієнтуватися на потреби власного регіону. Отож під час формування освітньо-професійних програм значну увагу слід приділяти регіональному контексту. Професійна освіта в туризмі теж не виняток. Проте у разі ознайомлення з ОПП складно простежити приналежність закладу вищої освіти до певного регіону, оскільки регіональний контекст подано поверхово. Однією з причин такої ситуації є те, що не всі гаранти ОПП розуміють, яким чином можна врахувати регіональні особливості під час визначення цілей освітньої програми (ОП) та програмних результатів навчання (ПРН). Мета цього дослідження – показати, як за допомогою результатів SWOT-аналізу сфери туризму регіону визначити регіональний контекст в ОПП.
URI: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3250
ISBN: 978-617-7336-66-1
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Appears in Collections:Scsuka Halina

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shchuka_H_Vidobrazhennia_rehionalnoho_kontekstu_v_osvitno_profesiinii_prohrami_2023.pdfIn Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності. Збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (07-08 жовтня 2021 року, м. Львів). Львів, ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2021. c. 326-328.203.97 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons