Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/325
Cím: Хронологізація моделей підготовки вчителів іноземних мов в університетах США
Szerző(k): Леврінц Маріанна
Lőrincz Marianna
Levrints Marianna
Kulcsszavak: модель;класифікація;іншомовна освіта;вчитель іноземних мов;вища педагогічна освіта;США
Kiadás dátuma: 2020
Típus: dc.type.other.conferenceAnnouncement
Hivatkozás: In Коцур В. П. (гол.ред.): Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації» 29 травня 2020 року. Збірник наукових праць. Випуск 59. Переяслав, 2020. с. 199-202.
Sorozat neve/Száma.: Випуск 59.
Absztrakt: Резюме. У статті представлено авторську класифікацію моделей підготовки вчителів-філологів у США на основі хронологічного критерію. Виділено інтуїтивну, біхевіористичну або ремісницьку, науково-прикладну, рефлексивну та критичну моделі.
Abstract. The paper is devoted to the study of foreign language teacher education models in the US universities. The following models have been singled out on the basis of the chronological criterion: the intuitive, behaviourist or art-craft, applied science, reflective, and critical models.
URI: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/325
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Ebben a gyűjteményben:Lőrincz Marianna

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Levrints_M_Khronolohizatsiia_modelei_pidhotovky_vchyteliv_inozemnykh_mov_2020.pdfIn Коцур В. П. (гол.ред.): Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації» 29 травня 2020 року. Збірник наукових праць. Випуск 59. Переяслав, 2020. с. 199-202.747.64 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons