Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/326
Title: Проблема підготовки майбутніх учителів іноземних мов у вітчизняних психолого-педагогічних дослідженнях
Authors: Леврінц Маріанна
Lőrincz Marianna
Levrints Marianna
Keywords: педагогічна освіта;вчитель іноземних мов;психолого-педагогічні дослідження;зарубіжний досвід
Issue Date: 2020
Publisher: ГО «Інститут інноваційної освіти»
Type: dc.type.otherconferenceAnnouncement
Citation: In С. К. Бурма (відп. ред.): Традиції та нові наукові стратегії у Центральній та Східній Європі. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 26–27 червня 2020 р.). Київ, ГО «Інститут інноваційної освіти», 2020. с. 27-32.
Abstract: Резюме. У статті розглянуто стан вивченості проблеми підготовки вчителів іноземних мов у психолого-педагогічних дослідженнях вітчизняних учених. З'ясовано, що означена проблема розробляється у кількох напрямах, а саме загальні теоретико-методологічні та методичні основи фахової підготовки вчителів-філологів, прогресивний зарубіжний досвід підготовки вчителів.
URI: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/326
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Appears in Collections:Lőrincz Marianna

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Levrints_M_Problema_pidhotovky_maibutnikh_uchyteliv_inozemnykh_mov_2020.pdfIn С. К. Бурма (відп. ред.): Традиції та нові наукові стратегії у Центральній та Східній Європі. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 26–27 червня 2020 р.). Київ, ГО «Інститут інноваційної освіти», 2020. с. 27-32.379.32 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons