Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/326
Назва: | Проблема підготовки майбутніх учителів іноземних мов у вітчизняних психолого-педагогічних дослідженнях |
Автори: | Леврінц Маріанна Lőrincz Marianna Levrints Marianna |
Ключові слова: | педагогічна освіта;вчитель іноземних мов;психолого-педагогічні дослідження;зарубіжний досвід |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | ГО «Інститут інноваційної освіти» |
Вид документа: | dc.type.otherconferenceAnnouncement |
Бібліографічний опис: | In С. К. Бурма (відп. ред.): Традиції та нові наукові стратегії у Центральній та Східній Європі. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 26–27 червня 2020 р.). Київ, ГО «Інститут інноваційної освіти», 2020. с. 27-32. |
Короткий огляд (реферат): | Резюме. У статті розглянуто стан вивченості проблеми підготовки вчителів іноземних мов у психолого-педагогічних дослідженнях вітчизняних учених. З'ясовано, що означена проблема розробляється у кількох напрямах, а саме загальні теоретико-методологічні та методичні основи фахової підготовки вчителів-філологів, прогресивний зарубіжний досвід підготовки вчителів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/326 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Lőrincz Marianna |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Levrints_M_Problema_pidhotovky_maibutnikh_uchyteliv_inozemnykh_mov_2020.pdf | In С. К. Бурма (відп. ред.): Традиції та нові наукові стратегії у Центральній та Східній Європі. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 26–27 червня 2020 р.). Київ, ГО «Інститут інноваційної освіти», 2020. с. 27-32. | 379.32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons