Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/327
Назва: | Система підготовки вчителів іноземних мов в Україні |
Інші назви: | The system of foreign language teacher education in Ukraine |
Автори: | Леврінц Маріанна Lőrincz Marianna Levrints Marianna |
Ключові слова: | система підготовки вчителів іноземних мов;університет;здобувач вищої освіти;освітня програма;іншомовна освіта;Україна |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Куприенко СВ |
Вид документа: | dc.type.article |
Бібліографічний опис: | In Научный взгляд в будущее. 2020. Выпуск 18., Том 2. с. 50-55. |
Серія/номер: | Выпуск 18., Том 2. |
Короткий огляд (реферат): | Резюме. У статті здійснено аналіз системи підготовки вчителів іноземних мов в Україні. З’ясовано, що підготовка вчителів-філологів в Україні є сформованою системою, до структури якої входить нормативно-правовий, організаційно-процесуальний, цільовий, змістовий, оцінювальний і концептуальний компоненти, функціонуючи на державному, інституційному й індивідуальному рівнях. ЇЇ ознаками є багаторівневість, багатопрофільність, неперервність, диверсифікованість, тоді як основоположними принципами є автономія, академічна свобода, академічна мобільність. Тенденціями розвитку галузі іншомовної педагогічної освіти є стандартизація, запровадження незалежної системи звітності й аудиту якості освіти, орієнтація на компетентнісний підхід, студентоцентризм. Abstract. The paper is devoted to the study of foreign language teacher education system in Ukraine, which has been characterized in respect to its constituents, levels of functioning, features, principles and developmental trends. The system is made up of the legal, organizationalprocedural, target, curricular, evaluative and conceptual components, functioning on the state, institutional and individual levels. The inherent principles of the system are the autonomy, academic mobility and academic freedom. The current developmental trends identified in the paper are the standardization movement, implementation of independent system of evaluation and accountability, competence-based teacher education paradigm, student-centeredness. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/327 |
ISSN: | 2415-766Х (Print) 2415-7538 (Online) |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Lőrincz Marianna |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Levrints_M_Systema_pidhotovky_vchyteliv_inozemnykh_mov_v_Ukraini_2020.pdf | In Научный взгляд в будущее. 2020. Выпуск 18., Том 2. с. 50-55. | 1.13 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons