Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/328
Назва: The effect of teacher immediacy on classroom communication
Автори: Levrints Marianna
Леврінц Маріанна
Lőrincz Marianna
Ключові слова: teacher immediacy;classroom communication
Дата публікації: 2020
Видавництво: Видавництво СумДПУ імені А. С. Макаренка
Вид документа: dc.type.conferenceAnnouncement
Бібліографічний опис: In А. А. Сбруєва (відп. ред.): Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін. Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції (23–24 квітня 2020 року, м. Суми). Том 2. Суми, Видавництво СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020. с. 4-6.
Опис: https://pedagogika.sspu.edu.ua/images/tezi_tom_2_771f5.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/328
ISBN: 978-966-698-289-9
978-966-698-291-2
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Lőrincz Marianna

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Levrints_M_The_effect_of_teacher_immediacy_on_classroom_communication_2020.pdfIn А. А. Сбруєва (відп. ред.): Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін. Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції (23–24 квітня 2020 року, м. Суми). Том 2. Суми, Видавництво СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020. с. 4-6.383.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons